عسل زنجبیل رایحه

124,000 تومان

هزینه ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران، مبلغ 86 هزار تومان است و برای سبد خرید بالای 2 میلیون تومان، ارسال رایگان می باشد.

اتمام موجودی فروشگاه، این محصول به زودی شارژ می شود.

عسل و زنجبیل (شیرین و پر حرارت)

زنجبیل و عسل یک ترکیب سودمند می باشد که خواص زیادی دارد. زنجبیل به تنهایی یکی از گیاهانی می باشد که برای درمان و پیشگیری خیلی از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد، هر چند زنجبیل طعم تندی دارد ولی یکی از ادویه‌های محبوب در جهان است که همیشه به صورت ترکیبی استفاده می شود.
ترکیب عسل و زنجبیل هم همچون خواص سیاه دانه و عسل و دارچین، خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی قوی دارد. این دو ماده با آنتی‌اکسیدان بالا یه ترکیب فوق‌العاده به وجود میاورند که از قدیم درمانی برای سرماخوردگی محسوب می‌شد.
ترکیب عسل و زنجبیل با مجموعه‌ای از خواص همچون کمک به رفع سوء هاضمه، جلوگیری از بروز مشکلات دهان و دندان، رفع انقباضات دوران قاعدگی، کمک به مدیریت بیماری سرطان، بهبود سلامت قلب، کاهش استرس، درمان درد مفاصل و میگرن، درمان آسم، بهبود عملکرد سیستم گوارش همراه است.زنجبیل یکی از خوش‌مزه‌ترین و سالم‌ترین ادویه‌ها در جهان است. این ادویه حاوی ترکیبات بایواکتیو و مواد مغذی ضروری است که خواص فوق‌العاده‌ای برای مغز و بدن به همراه دارد. به همین دلیل است که قرن‌ها از ادویه برای درمان بیماری‌ها از حالت تهوع گرفته تا مشکلات التهابی استفاده شده است. برای به حداکثر رساندن خواص زنجبیل و درمان مشکلات سلامتی مختلف زنجبیل را با عسل طبیعی استفاده کرده‌اند که روشی بسیار مناسب برای انتقال فواید گیاهان دارویی به بدن است. زنجبیل و عسل هر کدام خواص متنوع مخصوص به خودشان را دارن و وقتی با هم ترکیب شوند ماده فوق‌العاده‌ای حاصل می‌شود.
سعی ما همواره بر این است که از مرغوبترین عسل و همچنین تازه ترین و با کیفیت ترین زنجبیل موجود در مراکز عرضه استفاده نمائیم.مراحل آماده سازی ،فراوری،ترکیب و بسته بندی تحت نظارت کامل و با رعایت کلیه شرایط بهداشتی انجام میپذیرد.

نوع عسلطبیعی
نوع محفظهشیشه ای
وزن250 گرم
شناسه بهداشت۱۵/۱۰۵۵-۱
وزن250 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل زنجبیل رایحه”
حساب کابری