عسل هل رایحه

119,000 تومان

هزینه ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران، مبلغ 86 هزار تومان است و برای سبد خرید بالای 2 میلیون تومان، ارسال رایگان می باشد.

عسل و هل (خاص و به یاد ماندنی)

اگر ترکیب عسل با هل را یکبار امتحان کنید عاشقش خواهید شد!
خواص بی نظیر هل ترکیب شده با عسل شبیه به یک ماده شگفت انگیز است. هل به عنوان ملکه ادویه‌ها شناخته می‌شود و ماده‌ای برجسته و عالی است. به طور عام، این ادویه عالی جلوه اصلی غذاهای سنتی و ایده آل در تهیه انواع چای و دمنوش است. از نظر خواص، هل یک ماده مقوی غرایز جنسی، ضد افسردگی و داروی پیشگیری از نفخ است. به همین دلیل، این ترکیب رویکرد لذت بخشی برای مصرف ترتیب می‌دهد.
در طب سنتی از هل برای درمان مشکلات گوارشی، زخم دهان و افسردگی استفاده می‌شود. تحقیقات فعلی نشان می‌دهد که غلاف‌های تند دانه هل حاوی مواد شیمیایی مفیدی است که ممکن است اسپاسم معده، روده را درمان کرده و باعث تسهیل عبور غذا از روده شود. حتی از هل برای کمک به بسیاری از بیماری‌ها مانند درمان گلو درد، عفونت دندان و لثه، سل، احتقان کلیه، مشکلات ریه و معده و همچنین نیش حشرات و مار استفاده می‌شود. ترکیب هل با عسل می‌تواند مزایای هر دو ماده را افزایش دهد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
تسکین گاز معده و روده، بهبود علائم سرماخوردگی، بهبود و درمان سرفه، درمان سوزش سردل، برونشیت، یبوست، مشکلات کبدی، گرفتگی روده، مشکلات ادراری، مشکلات کیسه صفرا، عفونت، کاهش اشتها، گلودرد و مشکلات مربوط به دهان و سندرم روده تحریک پذیر (IBS)
نوشیدنی گرم شیر عسل با هل و همچنین مقدار کمی وانیل می‌تواند به روح و جسم شما آرامش ببخشد. این نوشیدنی ویژه برای یک روز سرد زمستانی یا هر زمان که نیاز به بالا بردن روحیه خود دارید ایده آل است.
در آماده سازی عسل و هل علاوه بر استفاده از عسل مرغوب، انتخاب هل مورد نیاز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. تازگی، عطر، یکدست بودن، وضعیت ظاهری و خرید از مراکز معتبر از شرایط اصلی و اساسی انتخاب هل مورد نیاز است.

نوع عسلطبیعی
نوع محفظهشیشه ای
وزن250 گرم
شناسه بهداشت۱۵/۱۰۵۵-۱
وزن250 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل هل رایحه”
حساب کابری