آب چغندر و عسل چه فوایدی برای بدن دارد؟

آب چغندر و عسل چه فوایدی برای بدن دارد؟

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد مریض می‏شوید، بسیار مهم است که سیستم ایمنی خود را قوی تر نگه دارید تا دچار بیماری نشوید. آیا می دانستید نوشیدن آب چغندر همراه با عسل فواید زیادی برای سلامتی دارد.

طرز تهیه نوشیدنی سلامتی آب چغندر و عسل

مواد لازم:

آب چغندر – 1 فنجان

عسل طبیعی – 1 قاشق غذاخوری

آب چغندر و عسل را در یک ظرف بریزید و با هم به خوبی مخلوط کنید و از خوردن آن لذت و از فواید آن بهره ببرید.

فواید آب چغندر و عسل

1. فشار خون را کاهش می دهد.

از آنجایی که مخلوط چغندر و عسل سرشار از نیترات است، این توانایی را دارد که رگ‌های خونی را باز کند تا به جریان خون روان‌تر کمک کند و در نتیجه فشار خون را کاهش دهد.

2. سیستم ایمنی را بهبود می بخشد.

این آبمیوه خانگی سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند آسیب رادیکال های آزاد را کاهش دهد و همچنین سیستم ایمنی بدن شما را قوی تر کند، بنابراین از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

3. خطر زوال عقل را کاهش می دهد.

یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که ترکیب چغندر و عسل می تواند جریان خون به مغز را بهبود بخشد و در نتیجه خطر ابتلا به اختلالات دژنراتیو مانند زوال عقل را کاهش دهد.

4. از حملات قلبی جلوگیری می کند.

از آنجایی که این مخلوط چغندر و عسل جریان خون را به قلب بهبود می بخشد و همچنین رگ های خونی را به خوبی گشاد می کند، می تواند از حملات قلبی و سایر بیماری های قلبی عروقی جلوگیری کند.

5. استخوان ها را تقویت می کند.

این آب میوه طبیعی سرشار از سیلیس است که به جذب بهتر کلسیم توسط استخوان ها کمک می کند و در نتیجه به تقویت استخوان ها کمک می کند.

6 بارداری سالم را ترویج می کند.

از آنجایی که ترکیب چغندر و عسل سرشار از اسید فولیک است، می‎تواند یک زن باردار و فرزند داخل رحم او را به خوبی تغذیه کند و در نتیجه باعث بارداری سالم شود.

7. به کاهش وزن کمک می کند.

این نوشیدنی طبیعی کم کالری و سرشار از آنتی اکسیدان و فیبر است، بنابراین می تواند به کاهش وزن مؤثر کمک کند.

منبع: www.boldsky.com

حساب کابری