ارزش غذایی، روش نگهداری و روش مصرف ژل رویال

ارزش غذایی:
ژل رویال یک ماده غذایی بسیار ارزشمند و داروئی است که در درمان ضعف و بی اشتهایی، کم خونی و ناتوانی های جنسی بسیار موثر است.
این ماده همچنین در کاهش و تنظیم چربی و قند خون، رماتیسم قلبی و مفصلی، رفع گرفتگی عروق، رفع مشکلات ریوی، تنگی نفس، مشکلات حنجره، نفخ و زخم معده، تنظیم هورمون‌ها، محرک رشد، بهبودی روماتیسم مفصلی، ضعف چشم، کمبود املاح معدنی، مشکلات کبدی، سم‌زدایی از بدن، یرقان، رشد و تراکم استخوان، زخم‌ها و سوختگی های کهنه، میخچه و دمل، بیماری‌های پوستی عمیق، صدفیه، اگزما، بواسیر، عفونت و زخم‌های رحمی و تناسلی، میگرن و سینوزیت، اعصاب، درمان افسردگی، ‌ضعف عمومی بدن، افزایش دهنده مقاومت بدن در مقابله با عفونت‌ها و در جلوگیری از پیری زودرس، تقویت حافظه و نیز موجب نشاط و طول عمر نیز خواهد ‌شد.

روش نگهداری:
به دلیل وجود آنزیم‌ها و هورمون‌های موجود در ژل رویال بهتر است از تماس با نور و اکسیژن هوا جلوگیری نمود تا تجزیه نشود. رویال ژله 20% که به طریقه عصاره گیری تهیه شده را میتوان در دمای 37 درجه سانتیگراد نگهداری کرد.

روش مصرف:
مصرف یک قاشق مرباخوری تا غذاخوری دو بار در روز نسبت به سن و مشکلات افراد به مدت 10 روز و تکرار آن پس از 3 روز توقف تا بهبودی کامل لازم است.

حساب کابری