اوتمیل کره بادام زمینی بدون پخت

اوتمیل کره بادام زمینی بدون پخت

امروزه اوتمیل کره بادام زمینی طرفداران زیادی پیدا کرده است و دستور پخت های متفاوتی وجود دارد که می توانیم آنها را در سایت های مختلف پیدا کنیم ولی این دستورالعمل بدون پخت است که با رژیم خام خواری هماهنگی زیادی دارد و اگر از این رژیم پیروی می کنید، بهتر است که با ما همراه باشید. مراقب مواد غذایی که به رژیم غذایی خود اضافه می کنید باشید، زیرا که سلامت بدن اهمیت بسیار زیادی دارد و این اوتمیل نیز جزء غذاهایی است که لطمه ای به سلامت شما وارد نخواهد کرد و مراحل آماده سازی آن نیز بسیار آسان است، پس بهتر است برای جمع آوری مواد لازم اقدام کنیم. شما می توانید بر اساس ذائقه خود اوتمیل را با طعم شکلاتی نیز درست کنید.

مواد لازم

2 پیمانه جو دوسر

4/3 پیمانه کره بادام زمینی

4/1 پیمانه عسل طبیعی

4/1 پیمانه دانه کتان

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

برای اوتمیل شکلاتی

1 قاشق غذا خوری روغن نارگیل

57 گرم شکلات تلخ 72%

طرز تهیه اوتمیل کره بادام زمینی

همه مواد را در یک ظرف بزرگ بریزید ومخلوط کنید، می توانید برای این کار از غذاساز کمک بگیرید و بعد از آن نیز با دست آن را مخلوط کنید، می توانید کره بادام زمینی را در مایکروویو قرار دهید تا نرم شود و کار با آن آسان تر گردد. مخلوط را به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذارید تا سفت شود و فرم بگیرد. ظرف را از یخچال خارج کنید و درست کردن توپک های اوتمیل را شروع کنید.

اوتمیل کره بادام زمینی بدون پخت

نکات مرتبط با اوتمیل شکلاتی

روغن نارگیل را در یک ظرف آب کنید و شکلات را به آن اضافه کنید و سپس توپک ها را درون شکلات فرو کنید و آن ها را در یخچال بگذارید تا سرد شوند.

طعم های اضافی و غیر منتظره

برای بهره برن از یک طعم غیرمنتظره و لذیذ همیشه باید از مواد جدید استفاده کنید. می توانید بر روی توپک های شکلاتی نمک دریا بپاشید و یا به جای کره بادام زمینی از کره بادام و یا کره های دیگر استفاده کنید. از تکه های نارگیل برشته شده و آجیل خرد شده برای ترکیب جدید اوتمیل استفاده کنید. همین طور می توانید اوتمیل های شکلاتی را بر روی کاکائوی خام بغلتانید.

نوش جان…

منبع:waxingkara.com

حساب کابری