با سوپرغذاهای زنبورعسل آشنا شوید…

با سوپرغذاهای زنبورعسل آشنا شوید...

مصریان در 5500 سال پیش از میلاد در مورد آن نوشتند. هندی ها از آن برای مراسم های مذهبی خود در 1000 سال قبل از میلاد استفاده می کردند. حتی بابلی ها نیز از آن در داروهای خود استفاده می کردند. دنیای غرب، در واقع در هنگام تحقیق درباره زنبورداران روسیه که به طور منظم بالای 100 سال زندگی می کردند و هر روز عسل خام غنی از گرده زنبور می خوردند، به طور تصادفی فواید فراغذاهای زنبورهای عسل را کشف کردند. در اینجا، سه مورد از آنها را بیان می کنیم:


ژل رویال

ژل رویال مخصوص ایرانی رایحه
ژل رویال مخصوص ایرانی رایحه

ژل رویال شیری رنگ، ترشحات غدد سر زنبورهای کارگر است. ملکه تقریبا روی ژل رویال زندگی می کند و حدود 40 برابر بیشتر از سایر زنبورها زندگی می کند. ژله رویال، نیروگاهی از مواد مغذی است که شامل همه مواد مغذی لازم برای زندگی است. این ژل، غنی ترین منبع اسید پانتونیک در جهان است و همچنین به عنوان ماده حاوی ویتامین B5 نیز شناخته می شود که برای مقابله با استرس، خستگی و بی خوابی مفید است. همچنین یک ماده مغذی حیاتی برای سلامت پوست و مو است.


 گرده زنبور عسل

گرده زنبور عسل ایرانی 120 گرمی رایحه
گرده زنبور عسل ایرانی 120 گرمی رایحه

گرده زنبور عسل توسط زنبورهای عسل از گیاهان گلدار جمع آوری شده و به صورت گرانول در می آیند. گرده زنبور عسل، کاملترین غذایی است که در طبیعت یافت می شود و پنج تا هفت برابر بیشتر از گوشت گاو، پروتئین دارد. این ماده برای نیازهای اضافی تغذیه ای، رژیم ورزشکاران و افراد بیمار بسیار مفید است. علاوه بر این، یک پادزهر طبیعی برای مبارزه با آلرژی به خصوص تب و سینوزیت است. تحقیقات نشان داده است که گرده با علائم پیری، مقابله می کند و توانایی ذهنی و جسمی را افزایش می دهد.


بره موم یا پروپلیس

عصاره آبی بره موم رایحه
عصاره آبی بره موم رایحه

پروپلیس (بره موم) ماده ای است که زنبورهای عسل با استفاده از آن، دیوارهای کندوی خود را می پوشانند و می سازند و اغلب به عنوان ضد عفونی ترین مکان در طبیعت نامیده می شوند. خواص آنتی بیوتیکی قدرتمند پروپلیس یا بره موم می تواند به محافظت از انسان در برابر باکتری کمک کرده و سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت کند. پروپلیس علیه ویروس ها عمل می کند، کاری که آنتی بیوتیک ها قادر به انجام آن نیستند. تحقیقات نشان می دهند که مصرف پروپلیس در فصل پر خطر سرماخوردگی و آنفولانزا، سرماخوردگی، سرفه، التهاب دهان، لوزه و گلو را کاهش می دهد.


همه این سوغذاها، با کیفیت بالا و کاملا طبیعی در فروشگاه عسل رایحه خوانسار موجود می باشد. برای مشاهده و سفارش این محصولات، روی لینک های زیر کلیک کنید:

ژل رویال مخصوص ایرانی رایحه

ژل رویال مخصوص وارداتی رایحه

ژل رویال وارداتی مخلوط با عسل

گرده زنبور عسل ایرانی رایحه

عصاره آبی بره موم رایحه

حساب کابری