بهترین روش استفاده از سیاه دانه با عسل

بهترین روش استفاده از سیاه دانه با عسل

بهترین روش استفاده از سیاه دانه با عسل

بر اساس تحقیقات ما، بهترین راه برای استفاده از سیاه دانه، استفاده از آن با عسل طبیعی در آب است. آب، مواد مغذی زنده عسل ارگانیک خام را فعال کرده و تاثیری که در داخل بدن دارد را افزایش می دهد.

هنگامی که سیاه دانه ها در حالت طبیعی و فرآوری نشده خود قرار گیرند، بدن قادر است تمام ترکیبات زیست فعال را به راحتی استخراج کند.

یک قاشق چای خوری عسل فعال آلی خام برداشته و درون یک لیوان آب گرم (حداکثر 37 درجه سانتی گراد) مخلوط کنید. یک قاشق چای خوری سیاه دانه ارگانیک خام را به صورت پودر خرد کرده، به مخلوط اضافه کنید و سپس آن را با معده خالی، 30 دقیقه قبل از صبحانه بنوشید.

در صورت تمایل می توانید دو قاشق غذاخوری سرکه سیب خام ارگانیک و یک قاشق چای خوری پودر پوسته پوستیوم آلی را هم به این مخلوط اضافه کنید.

این 30 دقیقه اجازه می دهد تا مخلوط عسل و سیاه دانه قبل از ورود هر چیز دیگری به بدن، کاملاً جذب بدن شوند.

مصرف عسل ارگانیک خام، فوایدش به اندازه مصرف عسل مخلوط در آب گرم نیست.

عسل سیاه دانه را چگونه می توان تهیه کرد؟

بهترین روش استفاده از سیاه دانه با عسل2
بهترین روش استفاده از سیاه دانه با عسل

در برخی بعضی اوقات، بذرهای سیاه دانه کاملا در عسل مخلوط می شوند. در مواقع دیگر، سیاه دانه ها به صورت پودر خرد شده و سپس در عسل مخلوط می شوند.

تعدادی از محصولات عسل سیاه دانه در بازار وجود دارد. اکثر این محصولات، ولی نه همه آن ها، گواهی ارگانیک ندارند. برخی ادعا نمی کنند که ارگانیک هستند؛ برخی دیگر ادعا می کنند که ارگانیک هستند؛ اما قادر به ذکر نام یا کد گواهینامه ارگانیک خود نیستند.

ما توصیه می کنیم از خرید هر محصول عسل سیاه دانه که دارای گواهی ارگانیک و غیرپاستوریزه نباشد، خودداری کنید.

به این دلیل که یکپارچگی و خلوص عسل و سیاه دانه در محصولاتی که گواهی ارگانیک ندارند، تضمین نمی شود.

برای این که یک محصول، ارگانیک مجاز باشد باید برچسب محصول دارای نماد سبز ارگانیک EU و کد گواهی کننده ارگانیک باشد که روی محصول ذکر شده است.

اگر هر دو این جزئیات روی برچسب موجود نباشد، محصول ارگانیک نیست؛ حتی اگر در همه جا با حروف بزرگ “ارگانیک” باشد و حتی اگر به فروشنده اعتماد دارید.

علاوه بر این، تولید کننده محصول باید یک شماره ثبت در سازمان صدور گواهینامه ارگانیک داشته باشد.

بنابراین قبل از خرید هر کالایی که ادعا می کند ارگانیک است، خواه عسل، روغن، مواد آرایشی و یا هر چیز دیگری، از فروشنده دو سوال بپرسید:

1. نام و کد سازمان صدور گواهینامه ارگانیک که این محصول را به عنوان یک محصول ارگانیک تأیید کرده است، چیست؟

2. شماره ثبت ارگانیک سازنده این محصول کدام است؟

اگر فروشنده نتواند پاسخ مستندی به این سوال ها دهد، محصولات او ارگانیک نیستند.

همان طور که در بالا توضیح داده شد، بر اساس تحقیقات ما بهترین روش مصرف سیاه دانه با عسل مخلوط کردن این دو در آب است. مصرف عسل ارگانیک خام به تنهایی، فوایدی مانند مصرف عسل مخلوط در آب گرم ندارد.

با این حال ، اگر می خواهید عسل سیاه دانه مصرف کنید ، بهترین راه برای اطمینان از خلوص و یکپارچگی محصول شما خرید عسل ارگانیک معتبر خام و افزودن دانه های سیاه آلی Nigella sativa به آن است.


روغن دانه سیاه چطور؟

توصیه می کنیم از خرید یا استفاده از روغن سیاه دانه خودداری کنید؛ مگر این که روغن ارگانیک و سرد فشرده باشد. گرم کردن دانه های سیاه یا فرآوری آن ها به روغن با روش های معمول فرآوری می تواند ترکیبات فعال زیستی آن ها را از بین ببرد.

محصولات روغن دانه سیاه هم در بازار وجود دارند. ولی باز هم اگر اکثر این محصولات، گواهی ارگانیک ندارند. البته می توان گفت اکثر آن ها. برخی ادعا نمی کنند که ارگانیک هستند. برخی دیگر ادعا می کنند که ارگانیک هستند؛ اما قادر به ذکر نام یا کد گواهینامه ارگانیک خود نیستند.

برخی از این محصولات با خرد کردن دانه های سیاه به روغن نباتی یا روغن زیتون فرآوری شده، تهیه می شوند. برخی از این محصولات ترکیبی از روغن های فرآوری شده هستند که خلوص زیادی ندارند.

باز هم می گوییم که بر اساس تحقیقات ما، بهترین راه استفاده از سیاه دانه، مخلوط آن با عسل در آب است. مصرف عسل ارگانیک خام فوایدی به اندازه مصرف عسل مخلوط در آب گرم ندارد.

با این حال، اگر می خواهید روغن سیاه دانه را در عسل مخلوط کنید، اطمینان حاصل کنید که عسل غیر پاستوریزه و دارای گواهی ارگانیک باشد و همچنین اطمینان حاصل کنید که روغن سیاه دانه به صورت سرد فشرده و آلی مجاز باشد.

اگر نمی توانید اطمینان حاصل کنید، بهتر است محصولات ارگانیک خود را بخرید و خود آن ها را با هم مخلوط کنید؛ نه اینکه ریسک کنید و برای کالایی که ممکن است جعلی باشد هزینه کنید.

همه عسل های ما غیر آلی پاستوریزه و دارای گواهی هستند و مناسب هستند تا با سیاه دانه ارگانیک در آب گرم مخلوط شوند.


همچنین بخوانید: ترکیب عسل و سیاه دانه

منبع: latinhoneyshop

حساب کابری