ترکیب بی نظیر عسل و پنیر

ترکیب بی نظیر عسل و پنیر

می توانید از ترکیب های عجیب و غیرمنتظره بی نهایت لذت ببرید. یکی از این ترکیب ها، ترکیب عسل و پنیر است. عسل طبیعی و پنیر را در ابتدا به طور جداگانه بخورید و سپس با یکدیگر بخورید تا متوجه شوید به چه اندازه مکمل یکدیگر هستند. دانشمندان در حوزه تحقیقاتی خود تا جایی پیش رفته اند که ثابت کنند، عسل دارای DNA مخصوص به خود است و از آن بتوان فهمید این عسل دقیقا متعلق به چند نوع گل است. عسل دارای رنگ ها، عطر، طعم و بافت مخصوص به خود است و همین طور عسل تغییر رنگ نیز دارد که بیانگر انواع گل هایی است که در اطراف کندو وجود دارند. رنگ عسل با هر برداشت تغییر می کند. نکته جالب اینجا است که ممکن است رنگ عسل سفید، زرد کم رنگ، نارنجی طلایی، کهربایی روشن و تیره یا قهوه ای باشد. عسلی با رنگ روشن‌تر، طعم ملایم‌ تری دارد و عسلی با رنگ تیره تر عطر و طعم متمایزتری از خود نشان خواهد داد. با چشیدن گونه ها مختلف عسل طبیعی، از معجزه طبیعت لذت ببرید.

ترکیب طعم پنیر و عسل

به طور آزادانه طعم ها را با یکدیگر ترکیب کنید. شگفت انگیز است که حتی می توانید بدبو ترین پنیرها را نیز با عسل بخورید و از خوردن آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. بهترین قسمت و قشنگ ترین بخش ماجرا تزیین یک بشقاب برای این ترکیب است. شما می توانید از انواع آجیل های ارگانیک بوداده و یا خام استفاده کنید، میوه ها و روغن زیتون نیز گزینه مناسبی برای این کار است. برای مصرف این ترکیب می توانید از تمام این موارد استفاده کنید و از آجیل و میوه دلخواه خود برای ایجاد طعمی جدید نیز بهره بگیرید.

ترکیب بی نظیر عسل و پنیر

ایده برای طعم ها بدون قانون

در آشپزی کمی قوانین را کنار بزنید و به دور از قانون های آشپزی، از ایده ها لذت ببرید. یک نکته را از یاد نبرید؛ هر چقدر بوی پنیر قوی تر بود از عسلی با مقدار شیرینی بالاتری استفاده کنید. عسل طبیعی می تواند بر قوی ترین بو ها نیز غالب شود. پنیر بز یا فتا که نبت به پنیر های دیگر تن تر هستند، بهتر است کم کم با عسل خورده شوند. عسل تیره بامبو یا گندم سیاه را بر روی پنیر بمالید و تحت حرارت کمی قرار بدهید و اجازه بدهید تا کاراملی شود، قطعا طعم بی نظیری پیدا می کند. از ترکیب عسل و پنیر در کنار میوه های خشک و توت های تازه نیز استفاده می شود که به عنوان یک دسر خوشمزه می توانید آن را سرو کنید، البته قبل از سرو مقدار بسیار کمی دارچین روی آن بریزید. عسل در کنار پنیرهای سفت و کهنه مانند پنیر چدار که طعم تیزی نیز دارد، بسیار عالی عمل می کند. در رژیم های گیاهخواری، ویگن و خام خواری نیز این ترکیب موثر کاربرد فراوانی دارد؛ به طور مثال در ترکیب کدوی سبز و وجه فرنگی می توانید از آن استفاده کنید. از نان باگت هم برای خوردن آن می توانید کمک بگیرید که این مورد بیشتر در صبحانه و عصرانه کاربرد دارد. پنیر را بر روی باگت بمالید و عسل را روی آن بریزید یا اگر برای پذیرایی از مهمان ها این ترکیب را در نظر گرفته اید، شیشه عسل را در کنار بشقاب قرار دهید تا خود آن ها مقدار عسل را تعیین کنند. مصرف بادام در کنار عسل و پنیر و باگت نیز جالب است؛ ابتکار به خرج دهید و طعم های جدیدی خلق کنید.

منبع: waxingkara.com

حساب کابری