ترکیب عسل با پنیر

ترکیب عسل با پنیر

یکی از ترکیبات غذایی که این روز‌ها در وعده صبحانه بسیارمورد توجه قرار گرفته، پنیر‌های طعم دار است. از بهترین طعم‌های این پنیر‌ها می‌توان به ترکیب خوشمزه پنیر و عسل اشاره داشت. این ترکیب عجیب و فوق‌العاده به حدی لذت بخش است، که با یکبار تجربه، آن را به وعده‌های صبحانه خود اضافه می‌کنید. این ترکیب طعم پیچیده‌ای از شیرینی و اسیدی دارد و بسیار جالب است. اگر قصد دارید که این ترکیب را خودتان درست کنید بهتر است از عسل طبیعی و باکیفیت برای این کار استفاده کنید.

بهترین پنیر برای عسل

عسل تقریباً با هر نوع پنیری به خصوص با پنیر معمولی و خامه‌ای به خوبی ترکیب می‌شود.

انواع پنیر‌های مفید با عسل عبارتند از:

پنیر ریکوتا با عسل:

این پنیر کم چرب و خوشمزه با عسل را می‌توان برای صبحانه یا حتی به عنوان دسر سرو کرد. این ترکیب با میوه‌هایی مانند انجیر، زردآلو و انواع توت‌ها فوق‌العاده می‌شود.

پنیر آبی با عسل طبیعی:

این پنیر با اصالت فرانسوی بیشتر مخصوص استفاده در سالادهاست. اما می‌توان آن را با عسل ترکیب کرد و شوری و تیزی آن را از بین برد.

پنیر چدار با عسل:

پنیر زردرنگ و پرطرفدار چدار ترکیب خوبی با عسل طبیعی دارد. با ریختن قطره قطره عسل روی آن می‌توان طعم بی‌نظیری ایجاد کرد.

از پنیر‌های دیگری که با عسل به خوبی ترکیب می‌شوند می‌توان به پنیر بز و فتا اشاره داشت.

ترکیب عسل با پنیر

انتخاب عسل

اکثر عسل‌هایی که در فروشگاه‌های مواد غذایی فروخته می‌شود، ترکیبی از عسل است که از منابع گل‌های مختلف به دست می‌آید. به طور معمول، برای جلوگیری از تبلور نیز پاستوریزه می‌شود. این نوع عسل طعم ملایم و مطبوعی دارد و برای ترکیب پنیری یا بشقاب پنیری معمولاً مناسب است.

اما اگر می‌خواهید عسل فوق‌العاده‌ای را امتحان کنید، از یک فروشگاه معتبر مانند رایحه خرید کنید و به دنبال عسلی باشید که نام آن از گل‌هایی مانند شکوفه پرتقال، اسطوخودوس و شبدر گرفته شده است. این نشان دهنده نوع گلی است که زنبور عسل از آن شهد جمع‌آوری کرده است. تفاوت‌های ظریف طعمی در این‌ها با پنیر فوق‌العاده است. شما همچنین می‌توانید عسل طعم داری را بخرید که با طعم‌هایی مانند اسطوخودوس، پرتقال یا تمشک وجود دارد.

حساب کابری