تفاوت عسل سفید یا عسل خامه ای با عسل معمولی

تفاوت عسل سفید یا عسل خامه ای با عسل معمولی

تفاوت عسل سفید یا عسل خامه ای با عسل معمولی

اگر عاشق عسل هستید، احتمالاً می دانید انواع مختلفی از عسل وجود دارد. همیشه عسل پاستوریزه در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود که این عسل به دلیل فرآوری شدن، بخشی از مخمرهای طبیعی و در نتیجه آنزیم های مفید خود را از دست می دهد. به همین دلیل است که عسل پاستوریزه از نظر رنگ تا حدودی شفاف است. اما در عسل سفید یا خامه ای و عسل خام معمولی، هیچ یک از این مؤلفه های مفید حذف نشده است.

عسل طبیعی و معمولی، خام است و معمولاً مستقیماً از کندوهای زنبور عسل جمع آوری می شود. ناخالصی های عمده حذف شده و سپس بطری شده و فروخته می شوند. وقتی این عسل خیلی طولانی مدت بدون مراقبت و استفاده باقی بماند، متوجه می شوید که کم کم جامد و متبلور یا اصطلاحا کریستالیزه می شود. این کریستال ها بزرگ و غلیظ هستند و باید ذوب شوند تا دوباره بتوانید از عسل استفاده کنید.


عسل کرمی یا سفید که اصطلاحا عسل کریستالیزه نیز نامیده می شود

این عسل هنگامی ایجاد می شود که عسل طبیعی خام در یک دستگاه مخصوص ریخته می شود، دستگاهی که آن را بچرخاند تا کریستال ها صاف و ریز ایجاد شوند، و این همان چیزی است که به آن عسل خامه ای یا عسل سفید گفته می شود.

عسل مایع معمولی برای پخت و پز و افزودن به چای، قهوه و سایر نوشیدنی ها بسیار عالی است در حالی که عسل کرمی یا سفید برای استفاده در ساندویچ، نان تست و نان بسیار عالی است.


نتیجه گیری:

هم عسل خامه ای و هم عسل طبیعی معمولی برای شما مفید هستند. انتخاب عسل برای بسیاری از افراد، بستگی به سلیقه شخصی آنها دارد. عسل کریستالیزه یا سفید به دلیل داشتن کریستال های ریز برای استفاده در نان و ساندویچ مناسب تر است. در واقع با کمی فرآیند بیشتر، همان عسل طبیعی خام، به صورت کریستالیزه شده و کابردی تر می توانید مصرف کنید.


منبع: mybeeline


مجموعه عسل رایحه خوانسار، افتخار دارد که عسل سفید یا عسل کریسالیزه که با نام عسل کرمی یا عسل خامه ای نیز شناخته می شود را به صورت کاملا ارگانیک و تحت لیسانس ارگانیک USDA آمریکا و در وزن های 150 گرمی و 250 گرمی و 850 گرمی عرضه کند.

جهت مشاهده قیمت عسل سفید ارگانیک و خرید اینترنتی این محصول، وارد قسمت فروشگاه سایت عسل رایحه خوانسار شوید یا اینجا کلیک کنید.

حساب کابری