حضور عسل رایحه در نمایشگاه آگروفود 1401

عسل رایحه خوانسار در آگروفود 1401

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود)؛ در این نمایشگاه بیش از ۵۷۰ شرکت داخلی و ۹۵ شرکت خارجی نوین‌ترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و ماشین آلات خود را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته؛ امسال با استقبال چشمگیر و دور از انتظار شرکت‌های داخلی و همچنین کشور‌های خارجی مواجه شده و در آن ۱۷ کشور اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس، دانمارک، روسیه، سوئیس، عمان، سوریه، فرانسه، هلند و هند حضور دارند.

عسل رایحه خوانسار در آگروفود 1401

این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از ۷۵ هزار مترمربع و در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۲۷، ۳۵، ۳۸، ۳۸A، ۳۸B، ۴۰، ۴۰A، ۴۱، ۴۱B، ۴۴ یک، ۴۴ دو و فضای بازسالن‌های نمایشگاهی برپا می‌شود.

معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآورد‌های علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) است.

عسل رایحه خوانسار در آگروفود 1401

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته که به همت شرکت پالار سامانه برگزار می‌شود، از فردا جمعه ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه هر روز از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

شرکت عسل رایحه خوانسار نیز، مثل همیشه حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد. شما می توانید با مراجعه به سالن 9-8 و غرفه 107 مهمان عسل رایحه خوانسار باشید. منتظر حضور گرم شما هستیم.

عسل رایحه خوانسار

عسل رایحه خوانسار در آگروفود 1401
عسل رایحه خوانسار در آگروفود 1401
حساب کابری