خوش طعم کردن غذاها با عسل داغ

خوش طعم کردن غذاها با عسل داغ

عسل داغ ترکیبی بسیار ساده از عسل و فلفل چیلی است. این عسل با فلفل چیلی خشک دم کرده تهیه می‎شود و یک ترکیب کاملاً شیرین و تند، تقریباً برای هر غذایی که سرو می کنید ایجاد می‌کند. این ترکیب فوق العاده است و میزان حرارت آن بسته به نوع چیلی استفاده شده و مدت زمانی که آنها با عسل می‎جوشند می‎تواند بسیار متفاوت باشد. در حالی که عسل به راحتی برای دستور العمل های شیرین و خوش طعم قابل تطبیق است، عسل داغ بیشتر برای دستور العمل های شور استفاده می‌شود. درست کردن عسل داغ آسان است، اما اگر احساس می‌کنید زمان مناسب برای آماده کردن آن را ندارید، نوع آماده آن در بازار وجود دارد.

طرز تهیه عسل داغ

در یک قابلمه کوچک، حدود 300 گرم عسل را با 6 تا 8 فلفل چیلی خشک خرد شده ترکیب کنید. سپس آن را روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید به جوش آید، سپس حرارت را تا حد متوسط ​​کم کنید و اجازه دهید حدود 5 دقیقه با حرارت متوسط ​​بجوشد، سپس حرارت را کم کنید و بگذارید عسل به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت دم بکشد، بسته به اینکه چقدر طعم چیلی ترجیح می‎دهید، در صورت نیاز فلفل خشک بیشتری اضافه کنید. مخلوط را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید مخلوط خنک شود و سپس آن را از طریق یک صافی ریز در یک شیشه کوچک ریخته و فلفل ها را دور بریزید. عسل داغ خانگی را می‌توان تا سه ماه در یخچال و در ظرف در بسته نگهداری کرد. این نوع عسل، تند است و به عنوان چاشنی با بیسکویت، نان، گوشت کبابی و پیتزا سرو می‌شود.

عسل طبیعی و محلی برای تهیه عسل داغ بهتر است اگر می‎توانید عسل محلی پیدا کنید و از آن در دستور العمل عسل داغ خانگی استفاده کنید. عسل محلی فوق العاده خوشمزه است و از آنجایی که حاوی ترکیبی از گرده‎های محلی است، می‎تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و علائم آلرژی به گرده را کاهش دهد.

حساب کابری