دستور العمل اعجاب انگیز شیر و عسل

دستور العمل اعجاب انگیز شیر و عسل طبیعی

هرگز قوانین محبوب قدیمی را برای کودکان، مثل اینکه یک لیوان شیر را قبل از خواب بنوشد نادیده نگیرید، اما اگر یک قاشق چای خوری عسل طبیعی به آن اضافه کنیم، بسیار پرفایده خواهد بود. اگر این کار را به صورت عادت روزانه درآورید، می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید. گاهی حتی ساده ترین مواد موجود در آشپزخانه ها می توانند برای سلامت ما معجزه کنند.

اگر از مادربزرگ خود بپرسید، چه چیزی  را هنگام سرفه کردن باید نوشید؟! او به ما می گوید که آب آشامیدنی با عسل و لیمو یا شیرگرم با عسل برای رفع سرفه بسیار سودمند است.

مصرف عسل طبیعی به همراه شیر برای بدن انسان بسیار مفید است، وقتی ضرب المثل “سرزمین شیر و عسل”، را به کار می بریم یعنی “یک محل که فراوانی نعمت بسیاری دارد” مد نظرمان هست.

در این نوشته به فواید بسیار مصرف شیر و عسل طبیعی اشاره می کنیم:

مزایای نوشیدن شیر با عسل طبیعی

افزایش مقاومت بدن
با استفاده از مخلوط شیر و 2 قاشق غذاخوری عسل در صبح می توانید مقاومت بدن خود را در طول روز افزایش دهید. این مخلوط حاوی پروتئین، کربوهیدرات و عسل است.

بهبود خواب انسان
مقدار زیادی شکر می تواند تاثیر منفی بسیاری بر روی خواب انسان بگذارد، اما مقدار بسیار کمی از گلوکز به مغز شما کمک می کند تا  “اوریکسن”، که یک انتقال دهنده عصبی که مسئول نظارت بر بدن است، را غیرفعال کند.

مفید برای بیماری های تنفسی
ترکیبی از خواص مفید این مخلوط، شیر گرم و عسل طبیعی به عنوان یک درمان عالی برای سرماخوردگی و سرفه مثمر ثمر است، یک داروی طبیعی که بسیار سودمندتر از  مواد دارویی است.

کند شدن روند پیری
بسیاری از مردم در تمدن های باستانی این ترکیب را دوست داشتند و معتقد بودند که اکسیر جوانی است. مطالعات متعددی ادعا می کنند که عسل طبیعی و شیر نه تنها پوست را جوان نگه می دارد بلکه در کل بدن تاثیرگزار است.

اثر ضد باکتریایی
ترکیبی از شیر و عسل طبیعی دارای اثرات ضد باکتری قوی است، این ترکیب تاثیر فوق العاده ای در برابر استافیلوکوک های خطرناک دارد.

بهبود هضم غذا
نوشیدن یک فنجان شیر گرم با عسل طبیعی می تواند مشکلات دفع نامنظم، فتق و بسیاری از بیماری های روده را حل می کند.

حساب کابری