دستور تهیه ذرت کاراملی خانگی

دستور تهیه ذرت کاراملی خانگی

تهیه ذرت کاراملی خانگی بسیار آسان است. ذرت کاراملی خانگی یک میان وعده بسیار سالم و مفید است که حاوی آنتی اکسیدان ها و فواید پنهان فراوان برای سلامتی شما است. شما می توانید ذرت کاراملی را با میان وعده های نامناسب جایگزین کنید. اضافه شدن عسل به هر دستورالعملی می تواند ارزش غذایی آن را به طور قابل توجهی افزایش دهد. ذرت کاراملی از میان وعده های خاطره انگیز در بین مردم است.

طرز تهیه ذرت کاراملی

درست کردن ذرت کاراملی از آن چیزی که فکر می کنید، آسان تر است.

مواد لازم:

ذرت

عصاره وانیل

جوش شیرین

عسل طبیعی

نمک دریا

کره

شکر نارگیل

روغن زیتون

پاپ کورن را در فر با دمای 250 درجه سانتی گراد قرار دهید(میتوانید از قابلمه هم برای درست کردن ذرت استفاده کنید و آن را با درب بسته بر روی شعله گاز قرار دهید). کف یک ظرف مقاوم در برابر گرما را با روغن زیتون چرب کنید تا چیزی به آن نچسبد. همه مواد گفته شده را به جزء ذرت بوداده، وانیل و جوش شیرین را داخل قابلمه بریزید و صبر کنید تا مواد شروع به جوشیدن کنند. قابلمه را از روی حرارت بردارید و جوش شیرین و وانیل را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید. سس کاراملی را بر روی ذرت های و داده بریزید و سس را به خوبی پخش کنید. پفیلا را داخل ظرفی که با روغن زیتون چرب کرده اید بریزید و روی آن را با فویل بپوشانید. ظرف پفیلا را به مدت 45 دقیقه در فر با دمای 250 درجه سانتی گراد قرار دهید و بعد از آن بگذارید خنک شود. می توانید تا یک هفته ذرت کاراملی را درون یخچال نگه دارید.

دستور تهیه ذرت کاراملی خانگی

خلاقیت در طعم

می توانید از ادویه جات مختلف برای یک طعم جدید و منحصر به فرد استفاده کنید. به طور مثال از فلفل قرمز، کمی زنجبیل یا مقداری دارچین برای خلق یک طعم جدید در ذرت بو داده استفاده کنید. می توانید به جای روغن زیتون از روغن نارگیل استفاده کنید یا برای افزودن طعم و رنگی جدید به سس کارامل از یک فنجان توت خشک خرد شده استفاده کنید. البته شما می توانید به آجیل سرخ شده عسل طبیعی نیز اضافه کنید تا یک طعم جدید را امتحان کنید.

منبع: waxingkara.com

حساب کابری