دستور پخت کیک عسلی خامه ای

دستور پخت کیک عسلی خامه ای

چه کسی یک تکه کیک عسلی خوشمزه را با چای در یک روز آفتابی بهار دوست ندارد؟ در این مقاله قصد داریم دستور پخت کیک عسلی خامه ای را به شما آموزش دهیم. همه مواد اولیه این دستور پخت معمولا در هر خانه ای یافت می شود: آرد، مویز، تخم مرغ، عسل خامه ای، به علاوه یک ترکیب چای و قهوه خوشمزه. چه طرفدار پخت و پز باشید و چه یک کیک پز تازه کار، یک دستورالعمل آسان را برای پخت یک کیک دلپذیر در کمترین زمان را به شما معرفی می کنیم.

مواد مورد نیاز:

175 گرم توت (یا چیپس شکلاتی نیمه شیرین)

270 گرم آرد ساده

3 قاشق چای خوری بیکینگ پودر

کمی نمک

175 گرم عسل طبیعی

1 تخم مرغ بزرگ

300 میلی لیتر قهوه و چای صبحانه انگلیسی

دستور پخت:

ما توصیه می کنیم این دستور العمل را یک روز قبل از این که قصد خوردن کیک را دارید، شروع کنید.

1. شب قبل، 300 میلی لیتر قهوه و چای صبحانه انگلیسی را گرم کنید. اجازه دهید تا مویز یک شب خیس بخورد.

2. برای شروع پخت در روز بعد، فر را با دمای 300 درجه گرم کنید و یک قالب نان 2 پوندی را با کاغذ روغنی بچینید. در روشی دیگر، شما می توانید از جعبه های کیک نان کاغذی استفاده کنید.

3. آرد، تخم مرغ و عسل طبیعی را به ظرف توت های خیسانده اضافه کرده و هم بزنید. ممکن است مایعات زیادی باقی مانده باشند که این نشانه خوبی است.

4. مخلوط را در قالب نان بریزید و به مدت 1 ساعت و 45 دقیقه آن را بپزید. کیک را بعد از 1 ساعت و 15 دقیقه بررسی کنید تا ببینید آیا زودتر از موعد آماده شده است یا نه.

5. پس از پخت کامل، بگذارید به مدت ده دقیقه روی توری سیمی خنک شود.

6. در آخر، ورقه های ضخیم را برش دهید و لذت ببرید! ما به شما توصیه می کنیم که روی کیک، مقداری کره پخش کنید. به علاوه، از عسل خامه ای نیز استفاده کنید تا هم کیک زیباتری داشته باشید و هم طعم آن را بهتر کنید.

به همین راحتی!

نوش جان…

منبع: threeforagers

حساب کابری