دسر ماست و انار با عسل

دسر ماست و انار با عسل

اگر یک مهمانی مهم دارید و زمان زیادی برای تدارک دیدن دسر ندارید، پیشنهاد وبلاگ عسل رایحه به شما دسر ماست وانار با عسل است. این دسر با وجود عسل و انار دو طعم ترش و شیرین عالی می شود و در مهمانی شما طرفداران زیادی خواهد داشت.

درست کردن دسر ماست و انار بسیار آسان است و شما فقط به مواد زیر نیاز دارید:

مواد لازم:

عسل طبیعی و شفاف: 4 قاشق غذاخوری

ماست یونانی: 210 گرم

خامه فرم گرفته: 125 گرم

مغز پسته تقریبا خرد شده: 25 گرم

اناردانه: 2 قاشق غذاخوری

گلاب: 1/2 قاشق چایخوری

طرز تهیه دسر ماست و انار با عسل:

برای تهیه این دسر نیاز به دو لیوان دارید. یک قاشق غذاخوری عسل را در کف لیوان بریزید. سپس ماست، گلاب و خامه فرم گرفته را با هم در ظرفی بریزید و هم بزنید تا غلیظ شود. لازم نیست کاملاً هم زده شود اما قله های نرم کافی است.

با احتیاط مخلوط را روی عسل قرار دهید.

یک قاشق غذاخوری دیگر عسل روی ماست اضافه کنید و با قاشق دانه های انار و پسته را روی آن بریزید. دسر شما اماده سرو است. امیدواریم از خوردن آن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

هنگام تهیه این دسر ممکن است برای شما سوالاتی پیش بیاید، در ادامه ما پاسخ برخی از سوالات شما را خواهیم داد.

آیا می توانم ماست بدون لاکتوز را در این دسر جایگزین ماست یونانی بکنم تا دسر بدون لاکتوز شود؟

بله، اگر می خواهید دسر بدون لاکتوز باشد، ماست یونانی را با ماست نارگیل جایگزین کنید و خامه فرم گرفته را به طور کلی حذف کنید. با این جایگزینی طعم دسر شما متفاوت خواهد بود اما هنوز هم خوشمزه است.

آیا عسل باید شفاف باشد؟

مطمئناً می توانید از هر نوع عسلی برای این دستور استفاده کنید، اما استفاده از عسل شفاف تر رنگ دسر شما را زیباتر خواهد کرد.

آیا می توانم دسر را از قبل آماده کنم؟

انجام این کار را توصیه نمی کنیم. زیرا اگر دسر برای مدت طولانی بماند، ممکن است مواد آن با هم مخلوط شوند و ترکیب رنگ دسر شما را خراب کنند.

آیا می توانم از آجیل های دیگر استفاده کنم؟

اگر پسته دوست ندارید، می‌توانید بادام بو داده یا فندق بو داده را جایگزین آن کنید.

اطلاعات تغذیه

کالری: 487 کیلو کالری ، کربوهیدرات: 46 گرم ، پروتئین: 16 گرم ، چربی: 29 گرم ، چربی اشباع: 15 گرم ، چربی اشباع نشده: 3 گرم ، چربی تک غیراشباع: 9 گرم ، چربی ترانس: 1 گرم ، کلسترول: 76 میلی گرم سدیم ، : 57 میلی گرم ، پتاسیم: 393 میلی گرم ، فیبر: 2 گرم ، قند:43 گرم ، ویتامین a: 975 واحد بین المللی ، ویتامین c: 3 میلی گرم ، کلسیم: 175 میلی گرم ، آهن: 1 میلی گرم

منبع: insimoneskitchen.com

حساب کابری