دنده عسلی با ماریناد

دنده عسلی با ماریناد 2

یک آشپز خوب همیشه می تواند راهی برای استفاده از عسل برای افزودن یک تعادل شیرین به غذاهای خود بیابد. امروز رایحه برای شما دستورالعملی حاوی عسل دارد که علاوه بر طعمی بی نظیر، فواید فوق العاده ای برای سلامتی شما دارد. این دستور را می توان در فر یا سرخ کن تهیه کرد. همچنین می توانید از این دستور غذا برای تهیه این غذا از گوشت های دیگر( انواع دیگر گوشت را برش داده و به صورت نوارهای 3 اینچی، به مدت 10 دقیقه بپزید) به جای دنده استفاده کنید.

مواد مورد نیاز

– دنده های کبابی ( 4-5 پوند برای 5 نفر )

– 1.5 قاشق غذاخوری سس سویا

– 1.5 قاشق غذاخوری سس هویسین چینی

– 1.5 قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی

– 1.5 قاشق غذاخوری عسل طبیعی

– 3/4 قاشق چایخوری نمک

– 3/4 قاشق چایخوری پودر پنج ادویه

– عسل اضافی برای افزودن لعاب

طرز تهیه:

برای تهیه ماریناد، در یک کاسه کوچک سس سویا، سس هویسین ، سس گوجه فرنگی، عسل طبیعی، نمک و پودر پنج ادویه را با هم مخلوط کنید.

دنده ها را در یک تابه کم عمق قرار دهید و ماریناد را روی دنده ها بریزید. مطمئن شوید که دنده ها را کاملاً به ماریناد آغشته کرده اید.

روی دنده ها را بپوشانید و به مدت 24 ساعت (یا حداقل یک شب) در یخچال قرار دهید تا مارین شوند.

برای سرخ کن دنده ها، دما را روی 360F تنظیم کنید. دنده ها را مستقیماً داخل تابه قرار دهید و به مدت 30 تا 35 دقیقه در تابه سرخ کنید. حتما دنده ها را هر چند وقت یک بار بچرخانید تا تمام قسمت های آن ها پخته شود.

برای پخت دنده ها در فر، فر را تا دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. روی یک ظرف را با فویل آلومینیومی بپوشانید و سپس یک قفسه فلزی روی تابه قرار دهید. دنده ها را روی قفسه قرار دهید. آن ها به مدت 1 ساعت در فر بپزید و پس از چند دقیقه دنده ها را بچرخانید.

هنگامی که 5-6 دقیقه تا انتهای زمان پخت شما باقی مانده است، دنده ها را بیرون آورده و آن ها را به یک لایه عسل آغشته کنید.

برای پختن دنده ها در تابه، آن ها را تفت دهید تا قهوه ای یا طلایی شوند؛ سپس همه دنده ها را درون ظرفی پر از عسل طبیعی بچرخانید. پس از این مرحله، دوباره دنده ها را درون تابه قرار دهید و حتماً آن ها را زیر نظر داشته باشید تا نسوزند.

حالا می توانید دنده ها را برش داده و از خوردن غذایی خوشمزه و مفید لذت ببرید!

منبع:threeforagers

حساب کابری