رهایی از خطوط کششی پوست

رهایی از خطوط کششی پوست با عسل ارگانیک

بارداری، افزایش وزن زیاد، کاهش وزن شدید، پرورش اندام.

این موارد برخی از مواردی هستند که منجر به ایجاد علائم کششی ناخواسته روی پوست می شوند.

پوست بزرگترین اندام بدن انسان است. از ویژگی های پوست این است که الاستیک است و برای کشش و انقباض، متناسب با نیاز بدن طراحی شده است.

گاهی اوقات، هنگامی که پوست بیش از حد معمول کشیده می شود، لایه درم (لایه میانی) پوست پاره می شود و روی آن خطوط و زخم هایی بر جا می ماند که این خطوط و زخم ها معمولاً به عنوان علائم کشش شناخته می شوند.

علائم کشش در انواع متفاوت و شدت های مختلفی وجود دارند. در حالی که امکان پاک سازی کامل بدن از وجود علائم کشیدگی وجود ندارد، اما درمان های طبیعی می توانند به بهبود ظاهر آن ها کمک کنند.

عسل یکی از رایج ترین درمان های طبیعی است که به کاهش علائم کشش کمک می کند. اما عسل باید هم خام و هم ارگانیک باشد تا بتواند به درستی تاثیر بگذارد.

عسل باید حتما خام باشد؛ خام بودن عسل به این معنا است که فیلتر شده و فرآوری شده نباشد. عسل خام، تمام مواد مغذی و حیاتی عسل را درون خود حفظ می کند؛ در حالی که عسل های موجود در سوپر مارکت ها تا زمانی که عملاً هیچ نوع خوبی از آن ها وجود نداشته باشد، فرآوری شده است.

همچنین، عسل باید حتما ارگانیک باشد؛ یعنی باید فاقد هر گونه مواد شیمیایی باشد. عسل ارگانیک از زنبورهای عسلی تولید می شود که در مکان هایی قرار دارند که در شعاع پنج مایلی هیچ ساختمان، جاده یا مواد شیمیایی قرار ندارند.

این به این معناست که عسل محلی در انگلیس، گرچه اغلب خام است، اما ارگانیک نیست.  مواد شیمیایی مصنوعی، مانند موادی که در کرم های پوستی و عسل غیر ارگانیک یافت می شوند، می توانند با تداخل در روند بهبود طبیعی پوست، علائم کشیدگی را حتی بدتر هم کنند.

رهایی از خطوط کششی پوست با عسل ارگانیک

استفاده از عسل ارگانیک خام به چهار روش می تواند به کاهش علائم کشیدگی، زخم و لکه های پوستی کمک کند:

1) عسل ارگانیک خام حاوی سطح بالایی از فعالیت ضد باکتریایی است که می تواند به بهبود زخم های پوستی کمک کرده و رشد سلول های پوستی را تقویت کند.

2) رادیکال های آزاد، ذراتی هستند که به سلول های پوست آسیب می رسانند و کلاژن را کاهش می دهند. آن ها باعث می شوند که پوست قابلیت ارتجاعی طبیعی خود را از دست بدهد.

عسل ارگانیک خام حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که بدن را از رادیکال های آزاد و آسیب هایی که به پوست وارد می کنند، خلاص می کنند.

3) عسل ارگانیک خام حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنزیم های زنده، مواد مغذی و باکتری های مفیدی است که پوست را تغذیه کرده و به ترمیم سریع آن کمک می کنند.

4) عسل ارگانیک خام به آبرسانی پوست کمک می کند؛ زیرا رطوبت را جذب پوست کرده و آن را درون پوست حفظ می کند.

بهترین روش استفاده از عسل ارگانیک خام روی پوست، ماساژ آرام مقدار کمی از آن روی پوست درست قبل از خواب است؛ زیرا بدن در هنگام خواب؛ خود را ترمیم می کند.

اکالیپتوس به دلیل داشتن خواص درمانی خوب در پوست، در بسیاری از کرم های پوستی استفاده می شود. عسلی که تقریباً به طور انحصاری از گیاه اکالیپتوس می آید، همین خواص درمانی پوست را با خود به همراه دارد.


منبع: latinhoneyshop

حساب کابری