رژیم غذایی عسلی

رژیم غذایی عسلی

رژیم غذایی عسلی

رژیم غذایی عسلی

بخشی از یک سبک زندگی سالم

آیا احساس کمبود انرژی دارید؟

آیا به راحتی سرما می خورید؟

آیا از تعدد بیماری های خود خسته شده اید؟

اگر به این موارد پاسخ “بله” داده اید، به نظر می رسد که سیستم ایمنی ضعیفی دارید.

اصلا نترسید، عسل در حل این مشکلات به شما کمک می کند.


اضافه شدن رژیم غذایی عسلی در زندگی روزمره شما می تواند تغییرات شگفتی را ایجاد کند.

روز خود را با یک نان تست داغ و عسل شروع کنید، یا عسل را به جای شکر در چای خود مخلوط کنید و به روز خود یک شروع پرانرژی هدیه دهید. شما همچنین می توانید قبل از رفتن به ورزش های روزانه خود یک قاشق عسل میل کنید، تا با انرژی بیشتر، اهداف ورزشی خود را دنبال کنید.

استفاده روزانه از عسل در نوشیدنی، ساندویچ و سایر وعده های غذایی می تواند به فرزندان شما کمک کند تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشند.

همچنین جالب است که بدانید، مصرف یک قاشق غذاخوری عسل قبل از خواب در چرخه ریکاوری و بازیابی بدن شما تاثیر شکرفی دارد.

عسل برای کاهش سطح کلسترول خون نیز بسیار عالی عمل می کند. مصرف عسل و آب لیمو به صورت ناشتا و با معده خالی، برای نبرد با چاقی بسیار مفید است. زیرا عسل چربی اضافی بدن را جمع می کند و بدن از آن به عنوان انرژی استفاده می کند.

عسل بهترین دوست شماست، مخصوصاً اگر اهل غذا باشید! یک قاشق غذاخوری از این مایع طلایی خوشمزه بعد از یک وعده غذایی سنگین و روغنی باعث شگفتی هایی برای دستگاه گوارش شما خواهد شد. همچنین به عنوان یک تونیک عالی برای سالم نگه داشتن سیستم کار می کند.

عسل بهترین دوست شماست، مخصوصاً اگر اهل غذا باشید! مصرف یک قاشق غذاخوری از این مایع طلایی خوشمزه بعد از یک وعده غذایی سنگین و چرب باعث بهبود کارکرد دستگاه گوارش شما خواهد شد. همچنین به عنوان یک تونیک ضد سموم، برای سالم نگه داشتن سیستم بدن شما کاربرد دارد.

در کل، مصرف مرتب و روزانه عسل به بهبود سیستم ایمنی بدن شما کمک شایانی می کند. همچنین به عنوان درمانی برای انواع بیماری های مختلف نیز کاربرد شگفت انگیزی دارد.

برای حفظ و بهبود سلامتی خود و عزیزانتان، مصرف روزانه عسل را فراموش نکنید.


منبع: dabur

حساب کابری