ساخت کرم طبیعی از عسل و آلوئه ورا

نحوه ساخت

مخلوطی از یک حجم عسل طبیعی همراه با یک حجم عصاره آلو‌ورا و 5٪ ژل رویال همراه با یک‌دوم عصاره لیموترش را با یک حجم روغن زیتون ترکیب کنید.
این کرم با دارا بودن مواد و عناصر بسیار مفید ذکر شده در تولید آن، تغذیه سلول‌های پوست و براق و سفید کردن آن را به عهده می‌گیرد.

طریقه مصرف
گذاشتن کرم روی موضع در هنگام روز 1 الی 2 ساعت است و مالش دادن کرم بر روی پوست حدود 5 تا 10 دقیقه هر روز بسیار مناسب است و در جایی که کرم ماسک آلوورا به‌ علت چسبندگی سخت مالیده می‌شود، مالیدن بسیار اندک آن کم کم روی پوست انجام می‌پذیرد. اگر این گونه مصرف برای عده‌ای سخت باشد می توانند با اضافه کردن مقداری رطوبت به کرم و یا به محل، مشکل را رفع کنند.

لازم به ذکر است که کرم آلوورا 1 تا 3 ساعت بیشتر روی پوست نباید بماند. این کرم برای رفع جوش‌ها و لک‌های صورت و جای سوختگی و حتی خود سوختگی در روی پوست نیز استفاده می‌شود.

طریقه مصرف برای موارد به‌‌ غیر از سوختگی، یک یا دو بار در روز و هر روز 1 تا 3 ساعت روی پوست بماند. می‌توان برای بهتر قرار گرفتن و نفوذپذیری بیشتر، پوست را قبل از مصرف کرم مرطوب کرده و کرم را به‌صورت مالشی آرام آرام روی پوست کشید.

کرم آلوورا برای سوختگی‌های تازه و خصوصاً کهنه مصرف می‌شود. مالیدن این کرم روی محل سوختگی‌های کهنه بسیار مفید است و کم کم پوست را به‌حالت طبیعی برمی‌گرداند و استفاده از کرم جوانه گندم همراه با آن برای سوختگی‌های کهنه و تازه بسیار مفید و لازم است و باید در سوختگی‌های تازه از مصرف رطوبت در هنگام معالجه خودداری نمود.

و البته همانطور که می دانید عسل طبیعی باعث جوان سازی پوست می شود.

حساب کابری