سم زدایی سیستم گوارش با عسل ارگانیک

سم زدایی سیستم گوارش با عسل ارگانیک

آیا می دانید می توانید با حداکثر 10 کیلوگرم غذای هضم نشده و دفع نشده در سیستم هضم خود راه بروید؟!

این مثل این است هر کجا که می روید، یک گونی 10 کیلویی سیب زمینی با خود به همراه داشته باشید!

مقدار سمومی را تصور کنید که این مواد زائد باکتریایی، مرده و در حال پوسیدگی می توانند در داخل بدن شما تولید کنند! مسمومیت نوعی بیماری است که زمانی به آن مبتلا می شوید که مواد غذایی به صورت دفع نشده برای هفته ها یا ماه ها در داخل بدن شما محبوس شوند.

با گذشت زمان، این مسئله می تواند منجر به مشکلات گوارشی مانند یبوست، گاز معده زیاد و نفخ شکم یا بیماری شود. محققان دریافته اند که علت 90٪ بیماری ها را می توان ناشی از دستگاه گوارش ناسالم دانست.

شست و شوی دستگاه گوارش، هر روز صبح با یک لیوان آب و عسل ارگانیک، راهی آسان برای سالم نگه داشتن آن است.

عسل ارگانیک حاوی پروبیوتیک های سالم، باکتری های “خوب” و آنزیم های زنده است. این عسل مانند اسفنج از روده عبور می کند، مواد هضم نشده را خیس کرده و از بدن دفع می کند.

بعد از این که هر روز صبح یک لیوان مخلوط آب و عسل ارگانیک وارد را رژیم غذایی خود می کنید، ممکن است طی چند روز اول دفع بیشتری داشته باشید، حتی اگر به همان مقدار سابق غذا بخورید. بعد از آن باید احساس سبکی و انرژی بیشتری داشته و گاز معده و نفخ کمتری را تجربه کنید.

بهترین عسلی که برای سم زدایی از دستگاه گوارش شما توصیه می کنیم، عسل ارگانیک است.

یک قاشق چای خوری عسل ارگانیک را در یک لیوان آب سرد یا گرم (نه داغ) مخلوط کرده و صبح، با معده خالی و نیم ساعت قبل از صبحانه میل کنید و نتایج شگفت انگیز آن را روی سلامتی خود ببینید.

شما میتوانید انواع عسل ارگانیک با بهترین کیفیت را از فروشگاه عسل رایحه خوانسار سفارش دهید.

حساب کابری