سم زدایی 3 روزه با عسل

سم زدایی 3 روزه با عسل

بسیاری از مواد سمی می‌توانند به دلیل زندگی ناسالم یا آلودگی هوا که به طور روزانه در معرض آن‌ها قرار داریم به بدن نفوذ کنند. این ناخالصی‌ها می‌توانند به شکل باکتری از طریق منابع خارجی مانند غذا و آب وارد بدن ما شوند. علاوه بر این، برخی از ناخالصی‌ها از فرآیند‌های خود بدن به شکل محصولات جانبی مانند آمونیاک، اسید لاکتیک و غیره ناشی می‌شوند. بنابراین برای اینکه بدن خود را از این مواد سمی دور نگه دارید، باید فرآیند سم زدایی بدن را انجام دهید. در این فرآیند یک پاکسازی کامل داخلی بدن انجام می‌شود که به پاکسازی تمام مواد سمی از بدن کمک می‌کند. این فرآیند قرن‌ها توسط بسیاری از فرهنگ‌ها برای حفظ سلامتی انجام می‌شود و به درمان بیماری‌های مزمن کمک می‌کند، پس برای آشنایی با رژیم سم زدایی بدن با ما همراه شوید.

بدن خود را با عسل سم زدایی کنید.

اولین سؤالی که ذهنتان را درگیر خواهد کرد این است که از خود بپرسید که چه زمانی بدن ما به سم زدایی نیاز دارد؟ هنگامی که مکانیسم پاکسازی بدن شما کار کرده و ضعیف شده است، علائمی را تجربه خواهید کرد. این زمانی است که علائمی مانند نفخ، خستگی، بی‌خوابی، هضم ضعیف، یبوست، پوست کدر و استرس را احساس خواهید کرد. در مفهوم رژیم غذایی، سم زدایی یک رژیم غذایی کوتاه مدت است که در آن مصرف سموم را کاهش می‌دهید و مصرف آنتی اکسیدان‌ها و ویتأمین‌ها را بیشتر می‌کنید تا مواد سمی را از بدن خود پاک کنید. هنگامی که بدن شما از طریق سم زدایی انجام می‌شود، احساس طراوت خاصی به شما می‌دهد و نوع جدیدی از انرژی در بدن شما جریان دارد. پوست شما بهتر می‌شود، هضم غذا بهبود می‌یابد و در طول روز حس مثبتی را تجربه می‌کنید. عسل به تسهیل فرآیند سم زدایی کمک می‌کند.

چگونه با عسل سم زدایی کنیم؟

توانایی‌های شفابخش عسل قرن هاست که شناخته شده است. عسل نه تنها به بهبود زخم‌ها کمک می‌کند، بلکه به پیشگیری از بیماری‌های مزمن نیز کمک می‌کند. بسیاری حتی از آن برای کنترل وزن استفاده می‌کنند. این ماده دارای خواص ضروری است که به فرآیند سم زدایی کمک می‌کند تا روند را تسریع کند و اثربخشی آن را ثابت کند. خواص ضد میکروبی عسل به فرآیند سم زدایی کمک می‌کند که به دلیل pH پایین، ضخامت و پراکسید هیدروژن است. رژیم سم زدایی عسل، مواد مغذی و ویتأمین‌های ضروری مانند ویتأمین B۶، تیامین، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز و غیره را به بدن ما می‌رساند تا جریان انرژی ثابت را تضمین کند. با پیروی از رژیم غذایی سم زدایی عسل و مصرف نوشیدنی سم زدایی عسل می‌توانید در مدت یک هفته بدن خود را از تمام ناخالصی‌ها ر‌ها کنید.

چگونه از عسل برای سم زدایی استفاده کنیم؟

سم زدایی ۳ روزه باعسل روتینی است که بدن خود را از تمام مواد سمی ر‌ها می‌کند تا احساس تازگی داشته باشید. در روز اول می‌توانید صبح‌ها با دارچین و عسل بدن خود را تمیز کنید. یک قاشق چایخوری عسل و نصف قاشق چایخوری دارچین را در یک فنجان آب مخلوط کنید. این مخلوط را در یک قابلمه بجوشانید و هر روز صبح میل کنید. 2 قاشق غذاخوری عسل خالص را با آب یا چای مخلوط کنید و در طول روز هر زمان که احساس گرسنگی کردید میل کنید. روزانه بیش از ۲۰۰ گرم عسل معادل ۶۰۰ کالری مصرف نکنید. تمام وعده‌های غذایی خود را با عسل و آب یا چای جایگزین کنید و چیزدیگری مصرف نکنید. روزانه حداقل ۹-۱۰ لیوان مایعات مصرف کنید. اگر دنبال کردن روال سم‌زدایی ۳ روزه عسل برایتان سخت است، می‌توانید یک وعده غذایی در روز داشته باشید و بقیه وعده‌های غذایی را کاملاً روی مایعات دم کرده با عسل اضافه کنید.

منبع: www.daburhoney.com

حساب کابری