سم زدایی 3 روزه با عسل

سم زدایی 3 روزه با عسل

سم زدایی 3 روزه با عسل

بسیاری از ناخالصی های سمی به دلیل زندگی ناسالم یا آلودگی های روزانه که در معرض آنها قرار می گیریم، می توانند به بدن شما نفوذ کنند. این ناخالصی ها می توانند از طریق منابع خارجی مانند غذا و آب، به شکل باکتری وارد بدن ما شوند. علاوه بر این، برخی از ناخالصی ها نیز ناشی از فرآیندهای خود بدن است که به صورت فرآورده های جانبی مانند آمونیاک، اسید لاکتیک و غیره در بدن انباشته می شوند.

بنابراین برای اینکه بدن خود را از این سموم پاکسازی کنید باید یک فرایند سم زدایی بدن را تمرین کنید. در این فرایند، که یک پاکسازی کامل داخلی بدن است، باعث پاکسازی تمام سموم از بدن شما می شود. این فرآیند توسط بسیاری از فرهنگ ها و طی قرن ها برای حفظ سلامتی انجام می شده است و به درمان بیماری های مزمن کمک می کند.

حالا ممکن است بپرسید که بدن ما چه زمانی به سم زدایی احتیاج دارد. هنگامی که مکانیسم پاکسازی بدن شما ضعیف شده باشد، برخی از علائم را تجربه خواهید کرد. در این حالت، علائمی مانند نفخ، خستگی، بی خوابی، هضم ضعیف، یبوست، افتادگی پوست و استرس را احساس خواهید کرد.

از منظر رژیم غذایی، سم زدایی در واقع یک رژیم کوتاه مدت است که در آن شما میزان مصرف سموم را کاهش داده و مصرف آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها را برای پاکسازی سموم از بدن خود افزایش می دهید. وقتی بدن شما از این مسیر سم زدایی عبور می کند، احساس خاصی از طراوت و نوع جدیدی از انرژی را که در بدن شما جاری می شود، تجربه خواهید کرد. پوست شما شاداب تر می شود، هضم شما بهبود می یابد و شما در تمام طول روز احساسات مثبتی را تجربه می کنید. عسل به تسهیل روند سم زدایی بدن کمک می کند.


چرا از عسل برای سم زدایی استفاده می کنیم؟

توانایی های درمانی عسل قرن هاست که شناخته شده است. عسل نه تنها به بهبود زخم ها کمک می کند بلکه به پیشگیری از بیماری های مزمن بدن نیز کمک می کند. بسیاری حتی برای مدیریت وزن خود و تناسب اندام از عسل استفاده می کنند. عسل از خواص بسیاری برخوردار است که به روند سم زدایی کمک می کند، روند آن را تسریع می بخشد و اثربخشی آن را افزایش می دهد.

خواص ضد میکروبی موجود در عسل به روند سم زدایی کمک می کند که دلیل آن سطح پایین pH، ضخامت و پراکسید هیدروژن است. رژیم غذایی سم زدایی با عسل، مواد مغذی و ویتامین های ضروری مانند ویتامین B6، تیامین، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز و … را برای تأمین جریان پایسته انرژی بدن ما، تأمین می کند. با رعایت رژیم غذایی سم زدایی با عسل و مصرف نوشیدنی سم زدایی عسل، می توانید بدن خود را از همه ناخالصی ها و سموم، در مدت یک هفته پاکسازی کنید.


چگونه می توان از عسل برای سم زدایی استفاده کرد؟

یک سم زدایی 3 روزه به همراه عسل را دنبال کنید و بدن خود را از تمامی مواد سمی پاکسازی کنید تا احساس طراوت و تازگی داشته باشید.

1- در روز اول می توانید سیستم خود را با مصرف دارچین و عسل در صبح تمیز کنید. یک قاشق چایخوری عسل و نصف قاشق چای خوری دارچین را در یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید. این مخلوط را در یک ظرف مناسب بجوشانید و هر روز صبح آن را میل کنید.

2- دو قاشق غذاخوری عسل خالص و طبیعی را با آب گرم یا چای مخلوط کنید و هر روز در زمانی که احساس گرسنگی می کنید، میل کنید. بیش از 200 گرم عسل در روز که معادل 600 کالری است، مصرف نکنید.

3- تمام وعده های غذایی خود را با عسل و آب یا چای جایگزین کنید. غذای دیگری مصرف نکنید.

4- هر روز حداقل 9 الی10 لیوان آب مصرف کنید.


اگر دنبال کردن رژیم سم زدایی 3 روزه با عسل برای شما سخت است، می توانید یک وعده غذایی در روز را مثل قبل داشته باشید، اما بقیه وعده های غذایی را کاملاً با عسل و مایعات حاوی عسل جایگزین کنید.

حساب کابری