شیر و عسل برای پوست

شیر و عسل برای پوست

چگونه با استفاده از شیر و عسل پوستی شفاف داشته باشیم؟

شیر و عسل از زمان های قدیم برای زیبایی استفاده می شده است، از جمله کسانی که از این دو ماده برای زیبایی پوست خود استفاده می کرد، کلئوپاترا ملکه مصر باستان بود. هم شیر و هم عسل مرطوب کننده های عالی هستند. عسل ضد باکتری است و برای از بین بردن آکنه عالی عمل می کند، شیر نیز برای تقویت و تسکین پوست عالی است. این مقاله از وبلاگ عسل رایحه نحوه استفاده از شیر و عسل را به عنوان شوینده، ماسک و اسکراب صورت به شما آموزش می دهد پس تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

استفاده از شیر و عسل به عنوان شستشوی صورت:

با یک صورت تمیز شروع کنید. صورت خود را با آب ملایم بشویید و با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید.

مقداری عسل (ا قاشق غذاخوری عسل خام) و شیر (2 قاشق غذاخوری) را در یک ظرف با هم مخلوط کنید. عسل نه تنها یک مرطوب کننده عالی است، بلکه آنتی باکتریال نیز هست که آن را برای مبارزه با آکنه عالی می کند. شیر همچنین یک مرطوب کننده عالی است که به تقویت و لایه برداری پوست کمک می کند. با استفاده از چنگال دو ماده را با هم مخلوط کنید. این کار را تا زمانی که عسل کاملا در شیر حل شود ادامه دهید. مخلوط را به آرامی روی پوست با حرکات دایره ای بمالید. از مالیدن آن در نواحی حساس اطراف بینی، دهان و چشم خودداری کنید. برای تمیز کردن عمیق، اجازه دهید مخلوط به مدت 5 تا 10 دقیقه بماند. سپس آن را بشویید. این ترکیب می تواند منافذ پوست را به طور موثرتری تمیز کند. پوست را خشک کرده و از مقداری مرطوب کننده استفاده کنید. این به سفت شدن منافذ و متعادل کردن PH پوست شما کمک می کند.

نکته:

اگر پوست بسیار حساسی دارید، از 2 قاشق غذاخوری آرد جو دوسر، 1 قاشق غذاخوری شیر و 2 قاشق چای خوری عسل استفاده کنید. آرد جو دوسر به کاهش مشکلات پوستی مانند آکنه و اگزما کمک می کند.

حساب کابری