عسل، یک مکمل بدنسازی طبیعی

عسل، یک مکمل بدنسازی طبیعی

عسل، یک مکمل بدنسازی طبیعی

به منظور انجام تمرینات 1-2 ساعته وزنه برداری و تمرینات هوازی، بسیاری از بدنسازان و ورزشکاران مالتودکسترین یا دکستروز مصرف می کنند. این منابع کربوهیدرات به دلیل ماهیت آهسته سوختن و مصرف شدن انتخاب می شوند، که این می تواند به مدیریت سطح قند خون به دنبال تمرینات فشرده کمک کند. اما بسیاری از بدنسازان حرفه ای به این نتیجه رسیده اند که عسل یک ماده جایگزین عالی برای این مواد محسوب می شود.

عسل نیز مانند دکستروز برای افزایش سطح انسولین بعد از تمرین فوق العاده است. این ماده نه تنها طعم متفاوتی را ارائه می دهد (که در دنیای تغذیه بدن سازی بسیار عالی است) بلکه بدن نیز آن را کندتر می سوزاند. اما عسل نباید جایگزین دکستروز به عنوان منبع اصلی کربوهیدرات شما بعد از فعالیت بدنسازی شود.

شما می توانید عسل را در هر فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید، یا به صورت آنلاین از فروشگاه عسل رایحه خوانسار سفارش دهید و همیشه در دسترس شما قرار دارد. 1-2 قاشق غذاخوری عسل را با گوشت مصرف کنید تا مدت زمان تمرینات شما به حداکثر برسد.

عسل همچنین یک منبع غنی آنتی اکسیدانی برای بدن است، بنابراین بدنسازان برای کمک به امور روزمره خود در دوران ریکاوری بعد از تمرینات سخت، می توانند از عسل استفاده کنند.

البته قبل از مصرف عسل باید مطمئن باشید که نسبت به آن حساسیت ندارید و هرگونه واکنش بد یا عوارض جانبی در مصرف عسل را باید با پزشک خود در میان بگذارید.

اضافه کردن عسل یا استفاده از آن به عنوان جایگزین می تواند فواید مختلفی داشته باشد که باعث می شود برنامه بدن سازی شما شادتر و موفق تر شود.

در هنگام خرید عسل، نکته ای که باید در نظر داشته باشید کیفیت عسل انتخابی است. عسل باید حتما طبیعی یا ارگانیک باشد و از برندهای معتبر تهیه شود. زیرا فرآوری عسل اغلب بسیاری از فواید دارویی موجود در عسل خام را از بین می برد. بنابراین باید در انتخاب برند عسل حتما دقت فراوانی به خرج دهید.

به عنوان مثال، عسل خام حاوی مقادیر کمی از همان مواد موجود در بره موم است. بره موم، در واقع ترکیبی پیچیده از رزین ها و سایر موادی است که زنبورهای عسل از آن برای مهر و موم کندو استفاده می کنند و آن را از باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها ایمن می کنند. زنبورهای عسل با ترکیب رزین های گیاهی و ترشحات مخصوص خود بره موم درست می کنند.

زنبورداران گاهی اوقات از صفحه های مخصوصی اطراف جعبه کندو برای به دام انداختن بره موم استفاده می کنند، زیرا زنبورها این ماده را در اطراف لانه های خود پخش می کنند و کندو را با رزین های ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی مهر و موم می کنند. این ماده علاوه بر خاصیت ضد سرطانی ویژه ای که دارد، یه مکمل غذایی بسیار عالی برای ورزشکاران می باشد.

برای تهیه بره موم و انواع عسل ارگانیک و طبیعی مرغوب، از فروشگاه اینترنتی عسل رایحه خوانسار دیدن فرمایید.

حساب کابری