عسل آویشن برای سلامتی بدن

عسل آویشن برای سلامتی بدن

عسل آویشن برای سلامتی بدن

اینکه عسل برای سلامتی مفید است کاملا منطقی می باشد. خالص، طبیعی و حاوی آنزیم ها است و در برخی شرایط باکتری ها را مهار می کند. با این حال، عسل آویشن به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی قدرتمندی که دارد، بینظیر است. این آنتی اکسیدان ها می توانند به اکسیدان های مضری که تشکیل می شوند، متصل شوند و از این که آنها به رادیکال های آزاد تبدیل شوند و باعث آسیب سلول ها شوند جلوگیری کنند.

تحقیقات علمی نشان می دهد که یکی از بهترین منابع غذایی با ارزش برای تهیه آنتی اکسیدان های دفاعی، عسل آویشن است.

یک مطالعه جدید که اخیرا انجام گرفته و در مجلات معتبر علمی نیز چاپ شده است، نشان داده که آویشن سلولهای سرطانی (آندومتر) و سلولهای سرطانی PC-3 (پروستات) را در شرایط آزمایشگاهی کاهش می دهد. آنها اظهار داشتند که رژیم غذایی غنی شده با عسل آویشن ممکن است از فرآیندهای مرتبط با سرطان در سلولهای سرطانی، پروستات و آندومتر جلوگیری کند.

عسل آویشن ارگانیک دارای مجوز Wildpure ، از قاب های عسل در دمای کمتر از 37 درجه سانتیگراد (کمتر از 99 درجه فارنهایت) استخراج می شود، که این مطابق با استاندارد ارگانیک است. دلیل این دمای پایین هنگام استخراج عسل، زنده نگه داشتن تمام آنزیم های طبیعی موجود در عسل است. این تضمین می کند که ما عسل واقعا خام و طبیعی داشته باشیم.

عسل هایی که بیش از 45 درجه سانتیگراد (113 درجه فارنهایت) گرم شده اند به سرعت شروع به تخریب می کنند، زیرا آنزیم ها به حالت غیر طبیعی تبدیل می شوند و سایر واکنش های شیمیایی باعث تولید سموم (HMF) می شوند.

به همین دلیل تهیه عسل “خام” که خواص آن حافظ سلامتی بدن ماست، حائز اهمیت است.

جهت مشاهده انواع عسل آویشن رایحه خوانسار، اینجا کلیک کنید.

حساب کابری