عسل در محصولات مرطوب کننده

عسل در محصولات مرطوب کننده

بسیاری از مواد طبیعی قدرتمند وجود دارند که در صنعت مراقبت از پوست گنجانده شده‌اند، و بدون شک عسل یکی از آنهاست که هرگز از جایگاه خود به سمت پایین لیست سقوط نمی‌کند. اگر به دنبال بهترین محصولات مراقبت از پوست و مرطوب‌کننده هستید، انتخاب عسل یک گزینه عالی است. این مقاله از وبلاگ عسل رایحه در مورد فواید عسل در محصولات مرطوب‌کننده پوست مطالبی گرد‌آوری کرده است، همراهی گرمتان در این مقاله را خواهانیم.

عسل دارای خواص آبرسانی شدید است.

پوست کم آب اغلب ظاهری کدر دارد و فاقد درخشش طبیعی است. مرطوب‌کننده‌های معمولی می‌توانند به طور موقت این کم آبی را تسکین دهند، اما اغلب توانایی نفوذ عمیق به پوست را ندارند. آن‌ها بیشتر یک راه حل موقت هستند تا یک راه حل پایدار.

عسل یک مرطوب‌کننده طبیعی است که رطوبت را به پوست متصل می‌کند. همچنین حاوی آنزیم‌هایی است که به رطوبت اجازه می‌دهد تا به عمق پوست نفوذ کنند و رطوبت مورد نیاز را به لایه‌های عمیق‌تر برساند. این می‌تواند منجر به پوستی نرم‌تر و حجیم‌تر شود که به طور طبیعی در تمام طول روز درخشان است.

فواید عسل در محصولات مرطوب‌کننده پوست

عسل رطوبت را از هوا به پوست جذب می‌کند و استفاده از آن روی صورت یک راه عالی برای حفظ رطوبت، درخشانی، شادابی و لطافت پوست شما در هر زمان است.

-این ماده با متعادل کردن باکتری‌های روی پوست یک درمان مؤثر برای آکنه و جوش است.

-با سرعت بخشیدن به فرآیند‌های التیام سلول‌های پوست برای درمان لک یا اگزما عالی است.

-یک لایه بردار طبیعی پوست است.

-عسل یک مرطوب‌کننده و تغذیه‌کننده عمیق پوست محسوب می‌شود.

همه موارد فوق خواص درمانی عسل را افزایش می‌دهند و محصولات مراقبت از پوست حاوی عسل را به مجموعه‌ای قدرتمند تبدیل می‌کنند که می‌تواند طیف گسترده‌ای از آسیب‌های پوستی را درمان کنند.

چرا به محصولات مراقبت از پوست حاوی عسل نیاز دارید؟

پوست ما در برابر انواع استرس‌های محیطی آسیب‌پذیر است که باعث کم آبی و عدم تعادل آن می‌شود. عسل به‌عنوان پایه بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود و با توجه به اینکه بیش از ۴۰۰۰ سال از شناخت آن می‌گذرد، استفاده از آن آزمایش شده است. به دلیل آنزیم‌های طبیعی موجود در این ماده، می‌تواند در سطح بسیار عمیق‌تری به پوست نفوذ کند و باعث تغذیه و آبرسانی شدید شود.

اگر با منافذ مسدود شده، جوش یا آکنه روبرو هستید، عسل به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی‌کننده و ضد باکتریایی خود به عنوان یک پاک‌کننده طبیعی منافذ عمل می‌کند و با از بین بردن کثیفی‌ها از منافذ شما، آن‌ها را سفت و آبرسانی می‌کند تا پوستی شفاف‌تری داشته باشید.

منبع: farmacybeauty.com

حساب کابری