عسل را به 6 دسته از افراد هدیه دهید

عسل را به 6 دسته از افراد هدیه دهید

در میان اغلب فرهنگ ها از جمله ایرانیان رسم است که در مناسبت های مختلف به یکدیگر هدایایی از جمله شکلات دهند. با وجود مشکلات سلامتی رایج این روزها، عسل خام و بدون فیلتر می تواند هدیه ای مناسب و مفید برای اکثر افراد باشد! در ادامه به 6 دسته از افرادی که بیش از دیگران به عسل نیاز دارند اشاره شده است. آیا هدیه ای مفیدتر و جذاب تر از عسل ارگانیک برای این افراد می شناسید؟!

ورزشکاران

احتمالاً شخصی در لیست شما وجود دارد که تصمیم به ورزش داشته باشد و یا یک ورزشکار حرفه ای باشد. عسل می تواند به آنها حین ورزش کردن کمک کند و به آنها اجازه دهد که از تمرینات ورزشی خود بیشتر سود ببرند. از آن جا که عسل از قندهای ساده – فروکتوز و گلوکز – ساخته شده است، منبع عالی برای تامین سریع انرژی است. مصرف مقداری کربوهیدرات قبل از تمرین، در حین تمرینات طولانی مدت یا بعد از آن ها می تواند به بهبود سریع بدن شما کمک کند. برای ورزشکارانی که عاشق عسل هستند و در حین اغلب تمرینات خود از عسل استفاده می کنند، فواید این ماده مغذی کاملا عیان است!

افراد غذا دوست!

اگر دوستی دارید که عاشق غذا خوردن است، هدیه دادن عسل یک فرصت خوب برای خوشحال کردن وی است! از آن جایی که زنبورها از گرده و شهدهای مختلف استفاده می کنند، طعم هر دسته عسل آن ها کمی متفاوت است. بنابراین چشیدن طعم هر نوع عسل، لذت مخصوص به خود را دارد و تنوع طعم های عسل به اندازه ای زیاد هستند که دوست غذا دوست شما قادر نیست همه آن ها را بچشد! پس او را به دنیای عسل نزدیک کنید تا با یک خوردنی خوشمزه، مقوی و در عین حال متنوع آشنا کنید! فراموش نکنید که همراه با عسل، دستورالعمل پخت غذاهای مختلف حاوی عسل را نیز به وی هدیه دهید!

عسل را به 6 دسته از افراد هدیه دهید

ایرانیان!

مردم ایران آن قدر به عسل علاقه دارند که از گذشته های دور تا زمان حال به عنوان بزرگ ترین طرفداران عسل شناخته می شوند. مهم نیست که دوست شما در کجای ایران زندگی کند، مطمئن باشید که عسل دوست دارد! تنها نکته ای که برای اکثر ایرانیان اهمیت دارد، اصل بودن و خالص بودن عسل است؛ بنابراین سعی کنید که عسل را از فروشگاهی مطمئن خریداری کنید و آن را در یک بسته بندی شیک هدیه دهید!

دوستداران کیک و شیرینی جات

پختن نان، کیک یا بیسکویت می تواند برای شخصی که شیرینی جات را دوست دارد، آرامش بخش باشد و این احتمال وجود دارد که امسال با وجود شرایط قرنطینه، یکی از نزدیکان شما مشغول پخت کیک ها و شیرینی های مختلف در خانه شده باشد! پس به آن ها در سفر آشپزی با عسل محلی که جایگزین سالم تری برای قند است، کمک کنید.

طرفداران قهوه

هدیه دادن بسته های شیک قهوه ایده خوبی است؛اما این قهوه اصولا مدت زمانی بی مصرف باقی می ماند تا قهوه های مورد علاقه شخص قهوه دوست به اتمام برسد. اما عسل هدیه ای عالی برای دوستداران قهوه است و می تواند به آن ها کمک کند تا ترکیبی عالی برای قهوه خود ایجاد کنند. هر گونه عسل ارگانیک و بدون فیلتر دارای طعمی متمایز است؛ بنابراین آن ها می توانند با هر نوع عسل و قهوه، ترکیب های جدیدی را امتحان کنند. ناگفته نماند که عسل هم جزو موادی است که ترکیب آب با قهوه می تواند خواب شما را به میزان بیشتری کاهش دهد.

افراد طبیعت گرا

همه ما کسی را در لیست هدایای خود داریم که همیشه ارگانیک است. چه پنبه در لباس آن ها باشد و چه رایحه شامپو، آن ها به دنبال یک برچسب ارگانیک هستند که همین می تواند یافتن یک هدیه غافلگیر کننده ویژه برای آن ها را دشوار کند. عسل ارگانیک و بدون فیلتر می تواند بهترین هدیه برای آن ها باشد.

حساب کابری