عسل سبز چیست و چه فوایدی دارد؟

عسل سبز چیست و چه فوایدی دارد

اگر شما هم در مورد عسل سبز چیز‌هایی شنیده‌اید یا هنگام جستجو در اینترنت عکس‌های آن را دیده‌اید، ما در این مقاله از وبلاگ رایحه توضیحات مختصری در مورد این ماده داده‌ایم، پس با ما همراه شوید.

عسل سبز ماده‌ای است که گفته می‌شود در زیر زمین توسط یک زنبور قوی بومی جزیره پالاوان ساخته می‌شود. در سرتاسر فیلیپین، عسلی که از جزیره پالاوان تهیه می‌شود، به عنوان یک محصول طبیعی شهرت قابل توجهی دارد که به دلیل برداشت از جنگل‌های نمادین پالاوان، به ویژه برای سلامت مصرف‌کنندگانش مفید است. چنین عسلی اغلب به عنوان عسل “وحشی” یا “جنگلی” برچسب‌گذاری می‌شود تا آن را از عسل تولید شده از طریق زنبورداری متمایز کند.

عسل سبز دارای ارزش اقتصادی بالایی است.

عسل پالاوان به عنوان فاقد ترکیبات احتمالی خطرناک یا نامطلوب (مانند مواد شیمیایی) تبلیغ می‌شود، در حالی که به طور همزمان دارای خواص طبیعی مفیدی است که به طور مثبت به سلامت کمک می‌کند (مانند ویتأمین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها). رنگ‌ها، بافت، طعم و عطر عسل پالاوان با توجه به منابع شهد، فصل و گونه‌های زنبور عسل به طور قابل توجهی متفاوت است.

این عسل از لحاظ اقتصادی ارزش بالایی دارد و بسیار گران می‌باشد. در فیلیپین عسل سبز معمولاً در یک ظرف شفاف فروخته می‌شود تا بیننده بتواند محتویات رنگی آن را ببیند که رنگ آن اغلب رنگ سبز تیره است و کمیاب و ظاهراً دارای خواص دارویی استثنایی می‌باشد.

حساب کابری