عسل سفید ارگانیک چیست؟

عسل سفید ارگانیک چیست؟

این عسل غلیظ تر از عسل طبیعی بوده و دارای طعم مطلوب تری می باشد. یکی از روش‌های جلوگیری از شکرک زدن در عسل، تهیه عسل سفید ارگانیک است که برای عسل‌های غنی از گلوکز مانند عسل شبدر و آفتابگردان که به سرعت سفت می‌شوند، مناسب است.

عسل سفید ارگانیک حاوی تعداد زیادی کریستال کوچک است که از تشکیل کریستال های بزرگتر جلوگیری می کند. همچنین ممکن است آن را فوندانت عسل یا عسل کرمی هم بنامند.

اولین روش برای تولید عسل سفید ارگانیک در سال 1935 بود. در این فرآیند، ابتدا عسل سفید ارگانیک پاستوریزه می شود تا مخمرهایی که ممکن است در عسل وجود داشته باشد را از بین ببرد. پس از پاستوریزاسیون، عسل سفید ارگانیک که قبلاً فرآوری شده بود، به عسل پاستوریزه اضافه می شود تا مخلوطی از 10 درصد عسل سفید ارگانیک و 90 درصد عسل پاستوریزه تولید شود. سپس مخلوط در دمای کنترل شده 57 درجه فارنهایت باقی می ماند. این روش در حدود یک هفته گروه عسل سفید ارگانیک تولید می کند.

روش دوم این امکان را می دهد که بدون اضافه کردن گرما، عسل سفید ارگانیک درست شود. در این روش پاستوریزاسیون در هیچ نقطه‌ای از فرآیند استفاده نمی شود. در این روش می توان در حدود 80 ساعت عسل سفید ارگانیک بدست آورد.

عسل سفید ارگانیک حاصل از این فرایند، در صورتی که در 65 درجه فارنهایت نگهداری شود، به طور نامحدود در حالت کرمی (فوندانتی) خود باقی می ماند.

حساب کابری