عسل ضد سرطان است!

آیا عسل طبیعی یکی از مواد ضد سرطان است؟

آیا می تواند سرطان را درمان کند؟

به طور خلاصه می توان گفت در حالی که عسل طبیعی ضد سرطان است اما این پادزهر برای درمان کامل سرطان به تنهایی کارساز نیست.

تأثیرات قدرتمند بیوفلاونوئیدها
شاید بسیاری از مردم به اندازه کافی در جریان این امر نباشند که عسل طبیعی دارای خواص ضد سرطان و ضد تومور است؛
عسل خواص دارویی ضد سرطان دارد.

براساس آنچه در کتاب “انقلاب عسل” نوشته دکتر رون فسندن می خوانیم، دانشمندان فلاونوئیدهای گل را در عسل ارگانیک یافتند. این عناصر کوچک بیوفلاونوئیدها، معمولا به عنوان آنتی اکسیدان هایی شناخته می شوند که در هنگام وارد شدن به سلول های بدن، تاثیرات قدرتمندی دارند. هنگام مصرف، بلافاصله سطح آنتی اکسیدان را درون سلول ها افزایش می دهند، نفوذ پذیری و شکنندگی مویرگی را کاهش داده و اکسید کننده ها را از بین می برند.

در واقع در سال های اخیر، شرکت های بزرگ مواد مخدر اثربخشی این فلورا فلاون ها را در حذف رادیکال های آزاد بدن و بهبود عملکرد ایمنی بدن ما به رسمیت شناخته اند و اکنون میلیون ها دلار صرف سرمایه گذاری برای تولید این مواد مصنوعی می کنند. به خانواده و دوستان خود بگویید که زنبورعسل، عسل طبیعی فرآوری شده از این گلهای طبیعی را به بدن ما منتقل می کند.مصرف یکباره  عسل ارگانیک  ممکن است تاثیر نداشته باشد اما مصرف روزانه عسل طبیعی، خواص ضد سرطان آن را به طور بالقوه نشان می دهد و زندگی شما را از بیماری های مرگبار مانند سرطان ها نجات می دهد.

پیشگیری بهتر از درمان
مطمئنا همه ما می دانیم که پیشگیری خیلی بهتر از درمان است، اما متأسفانه، جهان به سندرم تسکین فوری منتهی شده است. فقط ببینید که چگونه افراد با مصرف قرص های رژیمی، لیپوساکشن یا حتی گرسنگی جان خود را در معرض خطر قرار می دهند.

کار کردن با چیزهایی که در طول زمان انجام می شود، اتلاف وقت محسوب می شود. اکنون ما ثروت مادی، روابط عالی و موفقیت ها را می خواهیم، ​​کاملا از قانون جهانی کاشت و زراعت رها شده ایم. و با نگرش دقیق، ما اغلب همه توان خود را به تمرکز و نیاز به درمان های فوری بیماری ها قرار داده ایم. برای همین پیشگیری مداوم با رژیم غذایی و شیوه زندگی ضد سرطان را فراموش می کنیم.
ما نمی توانیم بیماری ها، حوادث و بلایای طبیعی فردا را پیش بینی کنیم، اما قطعا ما می توانیم با انتخاب عاقلانه از نوع غذایی که امروز مصرف می کنیم خودمان را بهتر درک کنیم.

بنابراین، غذاهای ضد سرطان، بیشتر…
لطفا!!!

 

 

حساب کابری