فواید عسل وحشی جنگلی برای پوست

فواید عسل وحشی جنگلی برای پوست

ما قبلا درباره مزایای عسل وحشی، مواردی را بیان کردیم. عسل وحشی خالص و خام، خاصیتهای بی شماری دارد و می توان از آن به عنوان درمانی موثر برای بسیاری از مشکلات سلامتی استفاده کرد.

ولی در این قسمت، ما به خواص عسل وحشی بر روی پوست را برای شما بیان می کنیم. خاصیت ضد باکتریایی عسل وحشی، نه تنها زخم ها را بهبود می بخشد، بلکه باعث آب رسانی و جوان سازی پوست می شود.


خاصیت ضد میکروبی عسل وحشی خالص، از رشد باکتری های مضر روی پوست جلوگیری می کند. همچنین، خاصیت آنتی اکسیدانی این عسل، تمام رادیکالهای آزاد جمع شده روی پوست را از بین می برد. همه این خواص در مجموع، به جلوگیری از پیری زودرس کمک می کنند. علاوه بر اینها، عسل وحشی به عنوان پاک کننده منافذ و لایه برداری ملایم عمل می کند.

خاصیت دیگر عسل وحشی که برای پوست بسیار مفید است، خاصیت متعادل کنندگی آن است. در واقع عسل و پوست ما، هر دو خاصیت اسیدی دارند. بنابراین هنگامی که PH پوست ما از حالت طبیعی خود خارج شود، عسل کمک می کند تا دوباره پوست به PH اصلی و متعادل خود برسد. به این خاصیت عسل، خاصیت متعادل سازی گفته می شود.

عسل وحشی یک ماده مرطوب کننده طبیعی است. این به این معنی است که عسل می تواند رطوبت را از هوا گرفته و آن را به پوست ما هدیه دهد. نتیجه این عمل این است که پوست شما تا مدت زمانی طولانی آب رسانی می شود و در نهایت، پوستی نرم و لطیف خواهید داشت.

به طور خلاصه، عسل وحشی طبیعی می تواند پوستی سالم و شفاف با چهره ای درخشان به شما عطا کند.


وقتی عسل وحشی با مواد دیگری مخلوط شود، درهای بسیاری را برای مزایای دیگر نیز باز می کند. در قسمت های بعدی، لیستی از ماسک های صورت داریم که می توانید با توجه به نوع پوست خود، ماسک منحصر به فرد خود را امتحان کنید. پس با ما همراه باشید!

حساب کابری