مزایای اضافه کردن عسل به نوشیدنی

مزایای اضافه کردن عسل به نوشیدنی

چرا باید به نوشیدنی خود، عسل اضافه کنیم؟

به نظر می رسد که ما از نوشیدن قهوه ساده با طعمی تکراری و قدیمی خسته شده ایم. ادویه های مختلفی همانند ادویه کدو تنبل، قهوه کره ای، قهوه نمک دار، فراپس، موچا و ادویه های بی شمار دیگری وجود دارند که سال هاست مورد استقبال قرار گرفته اند. اما یک راه ساده تر و شیرین برای ایجاد یک ترکیب خوشمزه با قهوه و یا هر نوشیدنی دیگر وجود دارد که بسیاری از افراد از آن غافل می شوند: عسل طبیعی و ارگانیک. مطمئناً شیرین کردن چای و قهوه با شکر یک راه ساده و معمول است، اما اگر به آن فکر کنید، فایده خاصی برای افزودن شکر به جز افزایش طعم شیرینی به نوشیدنی شما وجود ندارد. عسل در هر نوشیدنی داغ به خوبی حل می شود و علاوه بر طعم بی نظیر، مزایای زیادی را به شما هدیه می دهد.

چرا عسل؟َ!

عسل یک فایده دارد که این فایده بزرگ این است که قند ندارد. شیرین کردن قهوه با قند همیشه منجر به به هم خوردن تعادل قند در خون شما می شود، حتی اگر تحت تأثیر کافئین قرار گرفته باشد. اما عسل محلی خام و بدون فیلتر دارای شاخص گلیسمی پایین(GI)  است و باعث می شود که قند خون شما کمتر به هم خورده و تعادل آن در بدن شما از بین برود. این امر به این دلیل است که عسل حاوی فروکتوز و گلوکز (برخلاف ساکارز موجود در قند) است که مدت زمان بیشتری را نیاز دارد تا جذب بدن شما شود.

مزایای اضافه کردن عسل به نوشیدنی 2

تاثیرات عسل بر سلامتی انسان

شاخص قند خون عسل در طیف وسیعی متغیر است: حداقل از 32 تا 85. اگر عسل پاستوریزه و فیلتر شده بخرید، حتمال زیاد وجود دارد که این عسل دارای شاخص گلیسمی بالای 60 باشد. باز با این حال، حتی این نوع عسل هم بهتر از قند عمل کرده و نسخه با کیفیت عسل خام و بدون فیلتر، با انواع گرده های محلی و محتوای فروکتوز بیشتر، دارای GI پایین تر و طعم شیرین تر و برجسته تری است. این بدان معناست که یک قاشق کوچک از عسل، طعم دلخواه شما را بدون به هم زدن تعادل سلامتی بدن تان به شما می دهد.

نتیجه می گیریم که . . .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عسل، ارتباط آن سلامتی و همچنین این که چگونه عسل خام می تواند در رژیم غذایی شما نقش داشته باشد، سایر مقالات ما در مجله آموزش رایحه خوانسار را بررسی کنید.

حساب کابری