مزایای عسل برای آرتروز

مزایای عسل برای آرتروز

مزایای عسل برای آرتروز

آرتروز چیست؟

آرتروز نوعی بیماری است که در آن مفاصل ملتهب می شوند. علائم شایع ورم مفاصل، تحریک و درد در مفاصل، تورم، التهاب و ضعف است. این علائم ممکن است  خفیف، متوسط یا شدید باشد. آرتروز شدید می تواند مانع از انجام فعالیت های ساده زندگی مانند راه رفتن و بالا رفتن از پله ها شود.

انواع مختلفی از آرتروز وجود دارد. شایع ترین نوع آرتروز عبارتند از: آرتروز روماتیسم، نقرس و استئوآرتریت.

شایع ترین نوع آرتروز در جهان آرتریت روماتوئید (آرتروز روماتیسم) است. میلیون ها انسان در سراسر جهان از این بیماری دردناک رنج می برند. اگرچه، چندین درمان پزشکی وجود دارد، اما مردم از این درمان ها راضی نیستند، زیرا آنها تسکین دائمی نمی دهند. بنابراین مردم شروع به انتخاب روش های درمانی جایگزین و مکمل کرده اند. این روش های درمانی نسبت به روش های درمانی معمولی مفیدتر هستند.


چرا از عسل برای آرتروز استفاده می کنیم؟

عسل فواید سلامتی بسیاری دارد. استفاده از عسل برای آرتروز معجزه آسا بوده است. عسل به دلیل ویژگی های ضد باکتریایی شناخته شده است و در کاهش التهاب مفاصل محبوبیت فراوانی پیدا کرده است و فرم طبیعی تسکین را فراهم می کند.

مردم در سطح جهان برای درمان آرتروز از عسل استفاده کرده اند و میزان موفقیت بسیار باورنکردنی است.

ترکیبات عسل معرفی شده در زیر مانند دارچین و عسل و همچنین سرکه سیب و عسل را برای ورم مفاصل امتحان کنید.


1- عسل و دارچین برای آرتروز

عسل و دارچین برای آرتروز
عسل و دارچین برای آرتروز

ترکیب دارچین و عسل برای آرتروز مخلوط قدرتمندی ایجاد می کند که آرتروز را از ریشه های آن ریشه کن می کند و به افرادی که از این بیماری رنج می برند، آرامش می بخشد. مخلوط عسل و دارچین برای آرتروز توسط داروهای آیورودیس و پزشکان متخصص توصیه می شود.

دارچین و عسل برای ورم مفاصل می توانند به صورت پودر یا خمیر استفاده شوند و باید در نواحی دردناک پوست ماساژ داده شوند. یک روش آسان تر مخلوط کردن دارچین و عسل در یک فنجان آب گرم و سپس نوشیدن آن است. در زیر روش تهیه این تونیک سالم آورده شده است:

1- آب گرم را بجوشانید و سپس آن را درون یک فنجان بریزید.

2- یک قاشق چایخوری دارچین را اضافه کرده و سپس دو قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید.

3- پنج دقیقه فنجان را بپوشانید و بگذارید بماند.

4- همه چیز را به طور کامل هم بزنید تا خوب مخلوط شود.

5- هر روز دو بار آن را بنوشید و به زودی شاهد جادوی آن خواهید بود.

استفاده از عسل و دارچین برای آرتروز ساده ترین و موثرترین روش است.


2-سرکه سیب و عسل برای ورم مفاصل

سرکه سیب و عسل برای ورم مفاصل
سرکه سیب و عسل برای ورم مفاصل

یکی دیگر از داروهای عالی برای مقابله با مشکل مزمن ورم مفاصل، استفاده از سرکه سیب و عسل است.

مردم از سراسر جهان این مخلوط شگفت انگیز را امتحان کرده اند و از تحریک دردهای مفاصل رهایی پیدا کرده اند. همه ما در مورد اثرات ضد باکتریایی عسل برای درمان آرتروز می دانیم ولی عسل، هنگامی که با سرکه سیب مخلوط می شود، تأثیر آن بر درد مفاصل دو چندان می شود.

تهیه این تونیک سالم بسیار آسان است. در مرحله اول درون یک لیوان آب گرم، دو قاشق چایخوری سرکه را مخلوط کرده و سپس دو قاشق چایخوری عسل را اضافه کنید. آن را سه بار در روز بنوشید تا در طی چند هفته تغییرات قابل توجهی مشاهده شود.


منبع: dabur

حساب کابری