مزایای عسل زعفران

مزایای عسل زعفران

عسل زعفران که بیشتر به دلیل خواص تقویت‌کننده جنسی‌اش شناخته می‌شود، از انواع کمیاب عسل است که بیشتر در ایران، مراکش، یونان، هند یا اسپانیا می‌توان آن را یافت. اگر نوع آماده آن در دسترس شما نیست، م توانید به آسانی آن را در خانه تهیه کنید، تنها چیزی که نیاز دارید زعفران مرغوب و عسل خام و طبیعی است.

زعفران چه ویژگی خاصی دارد؟

همانطور که می‌دانید، زعفران گران‌ترین ادویه در جهان است و با نام‌های دیگر زعفران کروکوس یا کروکوس پاییزی یا طلای سرخ نیز شناخته می‌شود. کروکوس از ۸۵ گونه تشکیل شده است که بسیاری از آن‌ها به عنوان گیاهان خانگی، در باغ‌ها، باغ‌های سنگی و پارک‌ها رشد می‌کنند. برخی از آن‌ها در بهار شکوفه می‌دهند، اما بیشتر آن‌ها در پاییز شکوفا می‌شوند.

زعفران گیاهی است چند ساله که در اواسط پاییز گل می‌دهد. سپس گل‌ها به سرعت پژمرده می‌شوند. همه گیاهان در عرض یک یا دو هفته شکوفا می‌شوند. گل‌ها جمع‌آوری می‌شوند اما قسمت مهم کلاله است که به سرعت خشک می‌شوند و در ظروف دربسته نگهداری می‌شوند.

فواید سلامتی عسل زعفران

عسل زعفران تمام فواید زعفران ارگانیک و عسل خام را برای شما فراهم می‌کند.

عسل زعفران با شاخص گلیسمی پایین و کاملاْ طبیعی، جایگزین بسیار سالم‌تری برای شکر تصفیه شده یا شیرین‌کننده‌های شیمیایی است.

این ماده سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، ویتأمین‌ها، ترکیبات ضد ویروسی و ضد قارچی و مجموعه‌ای از هورمون‌های طبیعی است که برای سیستم ایمنی و سلامت کلی بدن عالی است.

عسل زعفران که یک تقویت‌کننده طبیعی و قوی خلق و خو و تقویت‌کننده قوای جنسی است.

با خواص ضد التهابی قوی و سرشار از مواد مغذی برای ورزشکاران عالی است و در مواقع نیاز به آن‌ها انرژی طبیعی می‌بخشد و زمان ریکاوری بعد از یک تمرین سخت را کاهش می‌دهد.

عسل زعفران که به گردش خون کمک می‌کند، از سلامت قلب و عروق حمایت می‌کند و همچنین دارای فواید آرایشی نیز می‌باشد و به شما پوستی صاف و درخشان و درخشندگی طبیعی سالم می‌بخشد.

سرشار از پلی فنول‌ها است که به پیشگیری از بیماری‌های قلبی کمک می‌کند، عسل زعفران برای سلامت قلب و عروق عالی است.

عسل زعفران یک پری بیوتیک قوی به تغذیه باکتری‌های مفیدی که برای سلامت روده نیاز داریم کمک می‌کند: برای سلامت دستگاه گوارش و همچنین سلامت کلی بسیار مهم است.

یک داروی طبیعی آزمایش شده برای سرفه و گلودرد است، فقط یک یا دو قاشق چایخوری عسل زعفران می‌تواند به شما کمک کند تا شرایط آب و هوایی سرد احساس بهتری داشته باشید.

حساب کابری