معجزه ترکیب عسل و دارچین برای لاغری

معجزه ترکیب عسل و دارچین برای لاغری

امروزه یکی از معضلات بزرگ دنیای انسان ها اضافه وزن است. سالیانه افراد زیادی به خاطر اضافه وزن با مشکلات جسمی و حتی روحی روبه رو می شوند. جالب است بدانید طبق مطالعات انجام شده، اضطراب و اختلالات روحی مانند افسردگی در افراد چاق ۲۵ درصد بیشتر از افراد معمولی است. شاید اولین راه حل این معضل، قرص و شربت های لاغری باشد که روزانه هزاران تبلیغ در رسانه‌ها دارند.

 اما باید بدانیم که هیچ وقت اولین راه حل، بهترین راه حل نیست. طبق مطالعاتی که محققان در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام داده‌اند، نتیجه گرفتند که مکمل دارچین و عسل طبیعی به کاهش توده چربی کمک می کند.

عسل معجزه ای است که  در خانه اکثر ما ایرانی ها به راحتی پیدا می‌شود. ماده غذایی پر خاصیتی که از پنج هزار سال پیش تا به الان خواص دارویی و پزشکی آن زبانزد خاص و عام بوده است.

عسل به کبد کمک می‌کند تا گلوکز بیشتری تولید کند، که قند مغز را در سطح بالایی نگه می‌دارد. این روند باعث تولید هورمون‌های چربی‌سوز می‌شود که در نهایت به کاهش وزن کمک می‌کند. در واقع عسل حاوی ویتامین‌های متنوع، مواد معدنی و ۲۲ آمینو اسید است، که به متابولیزه کردن چربی و کلسترول که به کاهش وزن می‌انجامد، کمک می‌کند.

 دارچین نیز  فعالیت انسولین در خون را کنترل می‌کند، بنابراین تولید چربی در بدن انجام نمیشود و پس از آن منجر به کاهش وزن می‌شود. استفاده از دارچین، واکنشی در بدن ایجاد می‌کند که فرآیند متابولیسم را سرعت می‌دهد. افزایش نرخ متابولیسم، سطح انرژی را افزایش می‌دهد و متعاقبا بدن کالری بیشتری می‌سوزاند و منجر به لاغری می‌شود. دارچین می‌تواند سطح کلسترول LDL در بدن را کاهش دهد. پایین آمدن سطح کلسترول در بدن نیز به کاهش تدریجی وزن کمک می‌کند .مصرف دارچین نیز مانند عسل، اشتها را کم می‌کند. این ویژگی هم به کاهش وزن و هم تثبیت وزن کمک می‌کند.

خواص عسل طبیعی

علاوه بر خاصیت چربی سوزی عسل فواید فراوان دیگری هم دارد. عسل به جذب بهتر مواد غذایی کمک می کند. بعد از فعالیت های سخت فیزیکی درمان خوبی برای کوفتگی های بدنی می باشد. حافظه را تقویت می کند و باعث درمان کم خونی میشود. عسل خواص ضد التهابی دارد و همین امر باعث شده تا برای درمان و رفع انواع آلرژی ها استفاده شود.

مژده برای کسانی که در فصل تابستان آبریزش بینی و خارش چشم می گیرند!

عسل میتواند آلرژی شما را برطرف کند. به خاطر داشته باشید برای رفع این قبیل آلرژی ها حتماً عسل را از چند ماه قبل تهیه کنید تا بدن شما زمان کافی برای تقویت سیستم ایمنی خود را داشته باشد. در ضمن عسل منبع فوق‌العاده‌ای برای تامین انرژی می باشد. پس اگر صبح‌ها عادت به خوردن صبحانه ندارید باید بدانید که عسل این کسری بزرگ را جبران خواهد کرد.

عسل به درمان جوش های مزاحم هم کمک می کند. روش های زیادی برای درمان جوش با عسل وجود دارد اما بهترین آن استفاده از عسل خام و فرآوری نشده بر روی قسمت هایی از بدن است که جوش بیشتری می زند. این نواحی معمولاً صورت، پشت بدن و سینه را شامل می شود. عسل را بر روی این نواحی بگذارید و ۳۰ دقیقه بعد با آب گرم آن را بشویید.

مانند عسل، دارچین نیز خواص دارویی بسیار دیگری دارد

دارچین خاصیت آنتی باکتریال دارد و دستگاه گوارش شما را از قارچ ها، انگل ها و باکتری ها پاکسازی می کند. سطح قند خون را در بدن به ثبات می رساند و از همه مهمتر از افزایش ذخیره چربی در بدن شما که ناشی از بالا بودن سطح قند خون میباشد، جلوگیری می کند. علاوه بر این متابولیسم گلوکز را ۲۰ برابر افزایش می دهد. در واقع مصرف دارچین باعث می‌شود احساس سیری کنید، در نتیجه دارچین، ولع مصرف غذا در شما را کاهش می دهد.

و حالا ترکیب عسل و دارچین

اما ترکیب این ماده با ارزش، یعنی عسل با دارچین خاصیت چربی سوزی موثری ایجاد می کند که در صورت کیفیت محصول و استفاده درست از آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به راحتی می توانید این نوشیدنی معجزه آسا را در خانه تهیه کنید:

– یک قاشق چای خوری پودر دارچین

 – یک لیوان آب جوش

– نیم قاشق چای خوری عسل طبیعی

این مکمل را دوبار در روز میل کنید .هر روز صبح به صورت ناشتا، دو ساعت بعد از شام و قبل از رفتن به رختخواب.

معجزه ترکیب عسل و دارچین برای لاغری

نکته1: بگذارید محلول آب و دارچین کمی خنک شود سپس عسل را اضافه کنید زیرا اضافه کردن عسل به آب داغ سبب از بین رفتن آنزیم‌های عسل می‌شود.

نکته2 : صبح آغاز روز است، بنابراین استفاده از درمان‌های خانگی کاهش وزن در صبح، فرآیند لاغری را سرعت می‌بخشد. این کمک می‌کند بدن برای فعالیت‌های روزانه انرژی بگیرد. همچنین متابولیسم را بالا می‌برد. بنابراین کالری بیشتری سوزانده می‌شود.

نکته 3 : به جای دارچین کاسیا، از دارچین سیلان استفاده کنید زیرا دارچین کاسیا حاوی کومارین است که اگر بیش از ۱۵ روز استفاده شود، به کبد آسیب می‌زند.

اما یکی دیگر از روش های استفاده از این ترکیب جادویی مصرف محصول عسل دارچین رایحه می باشد. این محصول کار مصرف کننده را راحت تر کرده است. در این ترکیب بهترین نوع دارچین انتخاب، فرآوری و با مرغوبترین عسل مخلوط میگردد تا  علاوه بر سلامت محصول، خواص مضاعفی را به مصرف کننده هدیه دهد.
مشاهده محصول عسل دارچین رایحه

حساب کابری