مکمل های غذایی حاوی عسل

مکمل های غذایی حاوی عسل

مدتهاست که مکمل های غذایی در بین مردم محبوب شده اند و این به دلیل افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای محصولات غذایی سالم است. عسل یک ماده غذایی بسیار پرکاربرد در صنعت می باشد که نقش آن در محصولات دارویی و مکمل های غذایی بر کسی پوشیده نیست. در همراهی خود با ما در این مقاله با مکمل های غذایی حاوی عسل آشنا شوید.

عسل در حال حاضر یک عنصر رایج در تعدادی از مکمل های غذایی، از جمله قرص، کپسول، پودر، مایعات، میله های انرژی و شیرینی های دارویی است. این ماده 82 درصد از کربوهیدرات ها تشکیل شده است و تقریباً همه این قندها نیز در آن وجود هستند: فروکتوز، ساکارز، گلوکز و مالتوز. این ماده همچنین حاوی 18 اسید آمینه در مقادیر کم است، در حالی که پروتئین تنها حدود 0.3٪ از محتوای عسل را تشکیل می دهد. مقادیر کمی از ویتامین B، ویتامین Cو برخی مواد معدنی مانند منیزیم، سلنیوم، فسفر و روی نیز در آن دیده می شوند. این طیف گسترده از مزایای تغذیه ای نقطه کلیدی را برای مواد تشکیل دهنده عسل در صنعت مکمل های غذایی تضمین می کند. تحقیق و نوآوری نقش کلیدی در تحقق مزایای محصولات زنبور عسل ایفا کرده است. از مکمل‌های غذایی مصرفی گرفته تا داروها، این بخش‌ها دائماً در جهت بهره‌برداری از کیفیت بی‌نهایت ترکیبات مبتنی بر زنبور عسل کار می‌کنند.

کاربرد عسل در صنعت داروسازی و مکمل های غذایی

-در مکمل های غذایی

تامین کنندگان در بخش مواد غذایی، محصولات زنبور عسل را به مکمل های طبیعی و آماده برای استفاده تبدیل می کنند که می تواند به راحتی در رژیم غذایی انسان گنجانده شود. بسته به ترجیحات و نیازهای مصرف کننده، مکمل های غذایی می توانند از آدامس ها، میان وعده ها و اسپری ها گرفته تا غذاهای کاربردی و ترکیبات عسل و غیره متفاوت باشند. این روش هوشمند برای ادغام تقویت بیشتر سیستم ایمنی و سلامت کلی بدن با محصولات زنبور عسل است.

-در پروژه های دارویی

محصولات بهداشتی زنبور عسل در شیوه‌های درمانی سنتی برای درمان و پیشگیری از بسیاری از انواع اختلالات مورد استفاده قرار گرفته‌اند. ترکیبات بیوشیمیایی موجود در آنها دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد انگلی هستند. به منظور ارائه بهترین درمان ممکن برای شرایط خاص، تامین کنندگان در بخش داروسازی مجموعه ای از فرمت ها از کپسول ها، شربت ها، دهان شویه ها و کرم ها تا ویال ها، قرص ها و امولسیون ها را با عسل تهیه کنند که این یک رویکرد جایگزین برای بهبود سلامت انسان است.

حساب کابری