نحوه استفاده از گرده زنبور عسل

نحوه استفاده از گرده زنبور عسل

گرده تازه با کیفیت بالا، حاوی گرانول های نرم، معطر و قابل انعطاف است که نه پاستوریزه و نه گرم می شوند. این گرانولهای زرد، نارنجی یا قهوه ای کوچک به طور مستقیم جذب می شوند. آنها را همچنین در فرم کپسول و قرص فرآوری کرده اند. طعم گرده بسته به منبع گل و شهد آن متفاوت است. بعضی از گرده ها طعم کمی شیرین دارند، در حالی که برخی گرده ها تلخ هستند. اگر گرده از منابع مختلف جمع آوری شده باشد از طعم متفاوت آن و انواع گوناگون آن شگفت زده خواهید شد.

گرده زنبور عسل بسیار متنوع است؛
شما می توانید گرانول ها را با مواد غذایی که دوست دارید میل کنید. با این حال، خوردن خام آن بهترین گزینه ممکن است، هرگز آن را طبخ نکنید و یا آن را با آب جوش یا غذا مخلوط نکنید. حرارت آنزیم های زنده در گرده را از بین می برد و ارزش غذایی آن را کاهش می دهد. بعضی از والدین ترجیح می دهند آن را با میوه ترکیب کنند تا یک خوراکی خوشمزه برای بچه های کوچک خود تهیه کنند. همچنین با این خوراکی می توانند تمام اسید آمینه ضروری، مواد معدنی، و ویتامین های لازم برای رشد فرزندان خود را تامین کنند، در حالی که بعضی ترجیح می دهند گرده را در پخت کیک استفاده کنند.


استفاده از گرده می تواند به صورت مخلوط با پودر شکلات همراه با یک نوشیدنی گرم باشد. نصف قاشق چای خوری گرده را به شکلات همراه با نوشیدنی گرم خود اضافه کنید و از طعم آن لذت ببرید.

بسیاری از کودکان و نوجوانان در استفاده از گرده در رژیم غذایی خود مقاومت می کنند، اما به تدریج بعد از استفاده از آن و بهره مندی از مزایای فراوان آن و دیدن اینکه پس از میل کردن مداوم گرده در رژیم غذایی، ایمنی بسیار بالایی در برابر سرماخوردگی و آنفلوانزا پیدا می کنند، به قدرت فوق العاده آن پی می برند. و البته بسیاری از بچه ها در نهایت متوجه می شوند که گرده ها بسیار معطر و خوشمزه هستند!

گرده زنبور عسل – موثرترین خوراکی سازنده بدن انسان است.”
فرانسیس هوبر، متخصص آلمانی

 

حساب کابری