نوشیدنی عسل و سرکه سیب

نوشیدنی عسل و سرکه سیب

نوشیدنی دتاکس(سم زدا) عسل و سرکه سیب، یک نوشیدنی سم زدا است که باعث پاکسازی بدن می شود. ترکیب یک ماده بسیار شیرین با یک ماده بسیار ترش شاید در نظر اول عجیب به نظر برسد ولی می توانیم این ترکیب را به نفع سلامتی خود امتحان کنیم.

سرکه سیب و مزایای آن

همه ما با سرکه سیب کم و بیش آشنایی داریم. سرکه سیب منبع سرشار ویتامین های گروه ب و پروبیوتیک ها است که به عنوان یک افزودنی خوشمزه به غذا ها اضافه می شود. این موضوع یکی از علت هایی است که دتاکس عسل و سرکه سیب می تواند برای بدن مفید و مقوی باشد. شما یا از سرکه سیب متنفر هستید و یا از خوردن آن لذت می برید، در هر صورت این نوشیدنی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. البته شما می توانید سرکه سیب را به رزیم غذایی خود هم اضافه کنید. از سرکه سیب برای درست کردن سس ها استفاده کنید و همچنین می توانید به سالادهای خود کم سرکه اضافه کنید. البته مراقب باشید که به هیچ وجه سرکه رقیق نشده نخورید؛ چرا که اسیدیته موجود در سرکه می تواند به تدریج به دندان های شما آسیب بزند و همین طور باعث ایجاد اختلال در معده شما شود. شاید تردید داشته باشید که آیا سرکه سیب واقعا از سیب درست می شود یا فقط نام آن سرکه سیب است؟ پاسخ به این سوال مثبت است و سرکه سیب قاعدتا از سیب درست می شود. مراحل درست شدن سرکه سیب بسیار آسان است. مخمر را به سیب های له شده و آب آن اضافه می کنند و به طور سنتی یک ماه طول می کشد تا سرکه سیب درست شود. اسید استیک و پروبیوتیک موجود در سرکه سیب برای سلامتی ما بسیار مفید هستند و پروبیوتیک کلید کاهش وزن است و همچنین برای متعادل سازی وضعیت روده بسیار مناسب است. پروبیوتیک با متعادل سازی روده به هضم بهتر مواد غذایی کمک زیادی می کند. با افزودن کمی سرکه سیب به رژیم غذایی خود سلامت فیزیکی خود را بهبود ببخشید.

مواد لازم برای دتاکس عسل و سرکه سیب

454 گرم آب

1 قاشق غذاخوری عسل طبیعی

2 قاشق غذا خوری سرکه سیب

2 قاشق غذا خوری آب لیموترش تازه

2/1 قاشق چای خوری دارچین تازه و آسیاب شده

عسل طبیعی را با آب گرم حل کنید و سپس سرکه سیبف آب لیمو و دارچین را به آن اضافه کنید و بعد مخلوط کردن آن ها، دتاکس خود را بنوشید.

نوشیدنی عسل و سرکه سیب

مواردی که باید درباره خوردن دتاکس عسل و سرکه سیب آن ها را رعایت کنید.

1.می دانیم که سرکه سیب برای کاهش وزن، تنظیم سطح قند خون و داشتن یک قلب سالم بسیار مهم و ضروری است ولی نباید در خوردن آن زیاده روی کنید و اعتدال را حفظ کنید.

2. اسیدیته سرکه سیب برای مینای دندان و همین طور معده ضرر دارد و باید دقت داشته باشید که مصرف سرکه سیب شما در یک هفته از دو قاشق غذا خوری بیشتر نشود. همین طور در مصرف دتاکی عسل و سرکه سیب زیاده روی نکنید.

3. اگر در حال گذراندن دوره درمان هستید، بدون مشورت پزشک خود از این دتاکس استفاده نکنید.

4. سرکه سیب یک ماده اسیدی است، پس آن را با معده خالی ننوشید؛ چرا که باعث ناراحتی مهده و تحریک شدن، سوزش و خارش گلو ودهان شما می شود. رقیق کردن ان با اب را به هیچ وجه فراموش نکنید و اگر بعد از خوردن دتاکس عسل و سرکه سیب گلوی شما دچار خارش شد؛ بعد از آن اب یا چای بنوشید.

5. می توانید از مواد خوراکی دلخواه خود در درست کردن این دتاکس استفاده کنید. از زرد چوبه برای کاهش التهاب، کمی فلفل قرمز، ریشه زنجبیل تازه استفاده کنید. همچنین به جای آب از آب نارگیل استفاده کنید و یا کمی چای سبز داغ به آن اضافه کنید.

منبع: waxingkara.com

حساب کابری