پاپ کورن عسلی دارچینی

پاپ کورن عسلی دارچینی

به طور معمول پاپ کورن شور و خوشمزه است، اما آیا می‌توان آن را با ترکیبات شیرین مثل عسل طبیعی و شکلات باز هم خوشمزه کرد؟
پاپ کورن یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین تنقلات در سرتاسر جهان و یک غذای غلات کامل است. همچنین یک میان‌وعده پرطرفدارو همیشگی است، اما به لطف تقاضای مصرف‌کنندگان برای خوراکی‌های مناسب‌تر و غذا‌های سنتی و در عین حال جدید خوشمزه، می‌توان تغییراتی در طعم پاپ کورن داد.
وقتی صحبت از پاپ کورن شیرین به میان می‌آید، تأکید بیشتری بر طعم‌های نوستالژیک و فصلی داریم. این نوع پاپ کورن برای میان وعده سرگرم‌کننده است و هوس شیرینی مصرف‌کنندگان را بدون احساس گناه شیرینی‌های سنتی ارضا می‌کند.
مواد لازم برای تهیه پاپ کورن عسلی- دارچینی:
¼ فنجان روغن مایع
۲ قاشق غذاخوری عسل طبیعی
۲ قاشق غذاخوری شکر
½ فنجان ذرت بو داده
½ قاشق چایخوری نمک
۱ تا ۲ قاشق غذاخوری دارچین
طرز تهیه:
در یک قابلمه روغن مایع را بریزید، سپس آن را روی حرارت متوسط قرار دهید. بعد از گرم شدن روغن، ذرت‌ها را درون قابلمه بریزید و شکر را روی ذرت‌ها بپاشید. درب قابلمه را ببندید و اجازه دهید تا ذرت‌ها شکفته شوند. مرتب قابلمه را تکان دهید تا ذرت‌ها نسوزند و همه شکفته شوند.
سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و تا ذرت‌ها داغ هستند، نمک، دارچین و عسل را روی ذرت‌ها بریزید و قابلمه را بخوبی تکان دهید. این کار را تا زمانی انجام دهید که بخوبی عسل و دارچین به خورد ذرت‌ها برود. سپس می‌توانید پاپ کورن عسلی دارچینی را میل نمایید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید.
این پاپ کورن تا چند روز در یک کیسه پلاستیکی نیز به خوبی تازه می ماند.

نوش جان

منبع: naturallyella

حساب کابری