پاکسازی صورت در پاییز و زمستان

پاکسازی صورت در پاییز و زمستان

با تغییر فصل و شروع فصل پاییز، پوست صورت ما نیاز به رطوبت بیشتری دارد. هوای خشک و خنک فصل پاییز می تواند صورت شما را خشک و بی طراوت کند؛ به همین علت شما همیشه باید پوست صورت خود را مرطوب نگه دارید. اکثر مردم با شروع فصل زمستان شروع به مراقبت از پوست خود و همین طور پاکسازی آن می کنند ولی بهتر است که قبل از کدر و خشک شدن پوست خود برای روش های مراقبت پوستی اقدام کنید. برای تقویت رطوبت مورد نیاز پوست صورت خود، این روش را امتحان کنید. به لطف عسل طبیعی و همین طور تکه های کدو تنبل، می توانید تعادل را به سلول های پوستی بازگردانید. عسل و کدو تنبل هر دو سرشار از مواد مغذی هستند که برای پوست بسیار مفید هستند و می توانند شفافیت و طراوت را به پوست هدیه دهند. کدوتنبل حاوی آنزیم های خاصی است که به گردش خون سلولی کمک می کند که این عمل موجب شفافیت بیشتر و روشنی پوست می شود. کدوتنبل همچنین حاوی ویتامین های حیاتی مانند: ویتامین A، E، C است که می توانند پوست را در طول روز تغذیه کنند و آسیب های جزئی پوست را ترمیم کنند. هنگام استفاده از کدو تنبل بر روی پوست علاوه بر حس شادابی از پاکسازی پوست، تغذیه پوست و لایه برداری پوست از حس تزریق آنتی اکسیدان ها به پوست صورت خود لذت ببرید.

پاکسازی پاییزی صورت

تکه های کدو تنبل را آنقدر له کنید تا به شکل خمیر دربیایند. سپس مقداری از آن را برداشته و با عسل طبیعی مخلوط کنید. به آرامی یک لایه نازک از آن را روی پوست خود بمالید و به یاد داشته باشید ضخامت بیشتر ماسک تاثیر خاصی بر روی اثرگذاری آن نخواهد داشت. اجازه بدهید که ماسک حدود 15 دقیقه بر روی پوست شما باقی بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید و صورت خود را خشک کنید. بعد از اتمام این پروسه از مرطوب کننده و روغن صورت مورد علاقه خود برای پاکسازی کامل پوست خود استفاده کنید. بعد از چندین مرتبه امتحان این ماسک طبیعی؛ رنگ و شفافیت پوست خود را با گذشته مقایسه کنید.

پاکسازی پوست بدن در پاییز

برای شروع می توانید از مسواک برای اسکراب پوست بدن استفاده کنید. مسواک زدن خشک پوست بدن قبل از حمام ، باعث می شود که پروسه حمام کردن بهتر و موثر تر واقع شود و استفاده از اسکراب های بدن و حمام آب گرم مفید باشد.

حساب کابری