چهار مزیت کلیدی عسل و توصیه هایی در مورد آنها

چهار مزیت کلیدی عسل و توصیه هایی در مورد آنها

عسل ارگانیک تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی دارد که در این مقاله به چهار مورد کلیدی آن اشاره می کنیم:

تقویت کننده طبیعی انرژی
مزایای عسل ارگانیک فراتر از طعم و مزه آن است. منبع طبیعی کربوهیدرات طبیعی است که برای بدن ما قدرت و انرژی فراهم می کند، عسل طبیعی برای اثربخشی فوری در افزایش عملکرد، استقامت و کاهش خستگی عضلات ورزشکاران شناخته شده است. قندهای طبیعی آن در جلوگیری از خستگی در ورزش نقش مهمی دارند. گلوکز عسل به سرعت توسط بدن جذب می شود و به افزایش انرژی فوری کمک می کند، در حالی که فروکتوز به آرامی جذب می شود و انرژی پایداری را تولید می کند. عسل ارگانیک همچنین میزان قند خون را نسبت به سایر انواع قند ثابت نگه می دارد. بنابراین، برای به دست آوردن این مزایای عسل، در اینجا چند راهنمایی برای شما وجود دارد:

–  قبل از تمرین، یک قاشق عسل طبیعی را بخورید تا شما بتوانید با میل بیشتری به تمرین بپردازید.

– اگر صبح احساس خستگی و کسلی می کنید، به جای اینکه بتوانید از یک نوشیدنی انرژی زا استفاده کنید، عسل ارگانیک را امتحان کنید. آن را روی نان داغ بگذارید یا به جای شکر در چای خود بریزید تا انرژی محسوسی بدنتان دریافت کند.

–  اگر کودکانتان در تلاش هستند تا با فشارهای فیزیکی ناشی از فعالیت های روزانه در مدرسه مقابله کنند، نوشیدنی عسل بسیار سودمند است، ساندویچ هایی با عسل، کره و شیر را تهیه کنید تا اطمینان حاصل کنید که انرژی زیادی برای تامین سوخت و ساز مورد نیاز فعالیت روزانه شان دارند. و برای بهبود سلامتی و مقاومت بدن کودکانتان به صورت روزانه قبل از خواب یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی بدهید. آنها ممکن است در حال حاضر کمی در مورد مزایای عسل بدانند، اما با درک آنچه شما برای آنها انجام می دهید، در سنین بالاتر بهتر قدردان شما خواهند بود.

سازنده سیستم ایمنی
در میان بسیاری از مزایای عسل ارگانیک، از همه مهمتر این است که عسل می تواند تقویت کننده سیستم ایمنی بدن باشد. این خواص آنتی اکسیدان و ضد باکتریایی می تواند به بهبود سیستم گوارش و به شما در حفظ سلامتی و مبارزه با بیماری ها کمک کند. قبل از صبحانه، یک قاشق غذاخوری عسل و آب لیمو را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و آن را بنوشید. هر روز با این تونیک پاکسازی را ادامه دهید.

عسل ضد سرطان است!
آیا عسل می تواند به مبارزه با سرطان کمک کند؟
آنچه که بسیاری از مردم به اندازه کافی فکر نمی کنند یا نادیده گرفته می شوند این است که عسل طبیعی دارای خواص ضد سرطان و ضد تومور است. در حال حاضر مطالعات بیشتر نشان می دهد که عسل نقش بالایی در جلوگیری و پیشرفت تومور و سرطان دارد.

عسل تقویت کننده مغز است
مطالعات نشان داده اند که عسل ارگانیک دارای خواص آنتی اکسیدانی طبیعی و درمانی است که قادر به جلوگیری از زوال عقل و تقویت سیستم کولینرژیک مغز و گردش خون است.

 

 

حساب کابری