فواید زنجبیل در کنار عسل

چگونه زنجبیل در کنارعسل با ویروس ها در بدن شما مبارزه می کند؟

چگونه عسل در بدن شما با ویروس ها مبارزه می کند؟

هیچ درمانی برای ویروس کرونا وجود ندارد. هرکسی که خلاف آن را ادعا کند، سعی دارد مردم را گمراه کند.

این سوال برای بسیاری از افراد پیش آمده که آیا عسل می تواند از من در برابر ویروس کشنده محافظت کند؟ روزانه یک قاشق چای خوری عسل فعال با درجه پزشکی مناسب در آب می تواند به سرعت ایمنی بدن شما را افزایش دهد.

عسل فعال با درجه پزشکی، عسل آزمایش شده مستقلی است که دارای قدرت ضد باکتری حداقل 10+ است.

در مورد عسل مانوکا، چیزی کمتر از MGO 263 (10+ UMF)  آنقدر قدرتمند نیست که بتواند برای بدن مفید باشد.

همچنین غذاهای طبیعی دیگری نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها، احتمال ابتلا به ویروس را کمتر کنید و اگر به ویروسی مبتلا شوید، می توانند به بدن شما کمک کنند تا به سرعت با آن مقابله کنید.


اما اگر قبلا ویروس گرفته اید چه؟

عسل مانند آنتی بیوتیک ها، دارای خواص ضد باکتریایی قوی است و در برابر عفونت های باکتریایی موثر است.

اما عفونت های باکتریایی با عفونت های ویروسی متفاوت هستند؛ به همین دلیل، پزشکان آنتی بیوتیک را برای عفونت های ویروسی تجویز نمی کنند.

اگرچه شواهد علمی در مورد خواص ضد ویروسی برای عسل فعال نیز وجود دارد، اما می توان برای افزایش قدرت ضد ویروسی آن، سایر غذاهای طبیعی را نیز با عسل فعال مصرف کرد.

چگونه زنجبیل در کنارعسل با ویروس ها در بدن شما مبارزه می کند؟
زنجبیل

زنجبیل تازه یکی از این مواد غذایی است.

هزاران سال است که از زنجبیل برای درمان بیماری های متعددی مانند سرماخوردگی، حالت تهوع، آرتروز، میگرن و فشار خون بالا استفاده می شود.

داروهای گیاهی چینی، هندی، آفریقایی، عربی و آمریکای لاتین، همگی از زنجبیل به طور گسترده استفاده می کنند.

خواص شیمیایی و دارویی زنجبیل به طور گسترده توسط دانشمندان بررسی شده است.

6-gingerol یک ترکیب شیمیایی است که به طور طبیعی در زنجبیل یافت می شود. 6-gingerol ترکیبی است که بیشتر خواص زنجبیل از نظر پزشکی از آن ناشی می شود.

مطالعه ای در سال 2001 میلادی در دانشگاهی در کویت، اثرات مثبت زنجبیل را بر بیماری های دستگاه گوارش، قلب، فشار خون، کلسترول، آرتروز، میگرن، حالت تهوع، بیماری حرکت، تسکین درد و ویروس ها گزارش کرده است.

یک مطالعه در سال 2013 میلادی در دانشگاه پزشکی Kaohsiung در تایوان منتشر شد که نشان داد زنجبیل تازه، در برابر عفونت ویروس انسدادی تنفسی انسان HRSV )  ) موثر است.

عفونت های HRSV مسئول طیف وسیعی از بیماری های تنفسی از جمله سرماخوردگی هستند.

نویسندگان این مطالعه دریافتند که زنجبیل تازه با جلوگیری از اتصال ویروس به سلول های سالم بدن، از ابتلا به این ویروس جلوگیری می کند.


چگونه زنجبیل را در کنار عسل خام ارگانیک خام تازه استفاده کنیم؟

چگونه زنجبیل در کنارعسل با ویروس ها در بدن شما مبارزه می کند؟

بهترین راه برای دریافت فواید آنتی بیوتیکی عسل ارگانیک فعال در کنار فواید ضد ویروسی زنجبیل تازه، ترکیب این دو در آب است که در ادامه، دستورالعمل مربوطه را شرح خواهیم داد.

مصرف زنجبیل به خودی خود، تأثیری مانند مصرف مخلوط عسل خام فعال در آب را ندارد.

موارد زیر تقریباً دو لیوان از مخلوط آب، زنجبیل و عسل خام فعال را درست می کند:

1. دو اینچ زنجبیل آلی تازه را برداشته، آن را رنده کرده و به 2 لیتر آب جوش اضافه کنید. اگر نتوانستید زنجبیل ارگانیک پیدا کنید، هر زنجبیل دیگری که دارید را اضافه کنید.

2. آن را با حرارت کم بجوشانید. حجم آب باید کمی بیش از نصف کاهش یابد.

3. اجازه دهید به مدت 15 دقیقه با درپوش خنک شود.

4. دو قاشق چای خوری عسل فعال خام دارای درجه دارویی حداقل 10+ TA قدرت را اضافه کنید. 20+ TA دو برابر قدرت دارد و گزینه بهتری است. آن را هم بزنید تا عسل در آب حل شود.

5. از صافی رد کنید و بنوشید. هنگام نوشیدن این ماده احساس سوزش در گلو خواهید داشت که این کاملا طبیعی است.

هر شش ساعت حداکثر سه بار در یک دوره 24 ساعته، یک لیوان از این مخلوط مقوی بنوشید. بیشتر از یک روز در هفته از این مخلوط استفاده نکنید. در غیر این صورت ممکن است عوارض جانبی داشته باشد.

مهم است که قبل از افزودن عسل اجازه دهید مخلوط سرد شود. گرم کردن عسل خام تا دمای بالاتر از 37C باعث از بین رفتن مواد مغذی موجود در عسل خام می شود.

اگر بیماری دارید و یا به دارو نیاز دارید، قبل از مصرف زنجبیل با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

به یاد داشته باشید ، هیچ درمان شناخته شده ای برای ویروس کرونا وجود ندارد و دستورالعمل فوق، درمانی برای ویروس کرونا نیست. با این حال، شواهدی علمی وجود دارند که نشان می دهند دستور بالا می تواند به تسکین علائم عفونت های ویروسی در بدن شما کمک کند.

حساب کابری