ژل رویال و خصوصیات باورنکردنی آن

ژل رویال منبع غنى پروتئین و هشت اسید آمینه ضرورى ، سرشار از ویتامین‌های گروه A، C، D، E، کلیه ویتامین های گروه B ، مواد معدنى مختلف همچون آهن و کلسیم ، اسیدهاى چرب اشباع نشده همچون 10HDA ، کربوهیدرات ، کلاژن، استیل کولین ( کمبود این ماده فرد را براى ابتلا به آلزایمر مستعد می کند) و گاماگلبولین (تقویت کننده سیستم ایمنى) می باشد.

ژل رویال به دلیل داشتن اسید چرب غیر اشباع 10HDAخاصیت ضدباکتری، ضد میکروب و ضد ویروسی منحصربفردی دارد که در درمان عفونت های ویروسی که مجاری تنفسی را درگیر می کنند بسیار موثر بوده و با کاهش ذخیره کلسترول در دیواره سرخرگ ها باعث کاهش فشار خون و پیشگیری از تصلب شرائین می شود.

استیل کولین موجود در ژل رویال نقش اساسی در نقل و انتقال پیام‌های عصبی ایفا نموده که برای پیشگیری و درمان مشکلات عصبی، مغزی، آلزایمر، ام‌اس، رعشه و اضطراب کاربرد دارد و به حافظه کمک شایانی میکند و با گشاد کردن رگ های خونی از بالا رفتن فشارخون جلوگیری می نماید.

دراین ماده مقدار فراوانی کلاژن موجود است. کلاژن نوعی پروتئین و بسیار مورد نیاز بدن است، موجب اتصال بافتهای سلولی به یکدیگر شده و از چروک خوردن پوست جلوگیری می کند. همچنین طول عمر سلولها را نیز افزایش میدهد. با توجه به اینکه ژل رویال باعث بهبود سیستم دفاعی بدن، کاهش استرس و بیخوابی می شود، می تواند از پیری زودرس جلوگیری نماید و به زیبایی و جوانی و نشاط پوست کمک نماید. در ناباروری و تقویت حرکت اسپرم مردان و ضعف تخمدانها برای بانوان بسیار مؤثر است. ضمنا اثر ضد التهاب و سلول سازی ژل رویال در بهبودی سوختگی‌ و زخم‌ها خصوصاً دیابتی بسیار موثر است.

گاماگلبولین موجود در ژل رویال تاثیر خوبی بر بهبود بیماران سرطانی بعد از پرتو درمانی و شیمی درمانی دارد و باعث افزایش سرعت تولید گلبولهای سفید خون میشود. بنابراین ژل رویال موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش و جلوگیری از رشد و گسترش سلول های سرطانی می شود.

حساب کابری