کدام عسل مناسب من است؟

کدام عسل را باید متناسب با شرایط سلامتی خود استفاده کنم؟

برای حساسیت از کدام عسل استفاده کنم؟

برای سایر بیماری ها چطور؟ آکنه؟ انرژی کم؟ مشکلات هضم؟ بیماری کلیوی؟ عفونت ادراری؟ شرایط پوستی؟ و ….

مشتریان معمولاً از ما می پرسند که برای شرایط مختلف سلامتی، کدام عسل را پیشنهاد می کنیم؟

توصیه های ما معمولا مبتنی بر تحقیقات علمی و بعضی دیگر، براساس شواهد و همچنین بر اساس اطلاعات زمینه ای درباره گیاهانی است که عسل های ما از آن ها می آیند و یا تجربه هایی که بر اساس بازخورد مشتری است. از خواص گیاه نباید چنین برداشت کرد که هر عسلی به طور خودکار دارای همان کیفیت است یا همان مزایای گیاه را دارد.

ما ادعا و یا تضمین نمی کنیم که عسل های ما درمانی قطعی برای شرایط فوق باشند. عسلی که به یک فرد مبتلا کمک می کند ممکن است به شخص دیگری با همان شرایط کمک نکند.

همیشه قبل از افزودن ، تغییر یا حذف هر چیزی از رژیم غذایی خود به منظور درمان بیماری، با یک متخصص پزشکی واجد شرایط مشورت کنید.

کدام عسل را باید متناسب با شرایط سلامتی خود استفاده کنم؟2

تمام عسل های ما ضد قارچ، ضد التهاب، ضد عفونی کننده و دارای قدرت ضد باکتریایی هستند.

برای داشتن وضعیت سلامتی عمومی خوب، یک قاشق چای خوری عسل را در یک لیوان آب خنک یا گرم (حداکثر 37 درجه سانتی گراد) مخلوط کنید و 30 دقیقه قبل از صبحانه، ناشتا بنوشید. به منظور استفاده از عسل برای اهداف دارویی، دو بار بیشتر، همیشه هم در آب و 30 دقیقه قبل از خوردن غذا بنوشید.

آب خاصیت عسل ارگانیک را آزاد می کند و 30 دقیقه به شما اجازه می دهد تا عسل قبل از ورود هر ماده غذایی دیگر به تمام قسمت های بدن شما برسد.

تمام عسل های ما را می توان مستقیماً روی صورت، پوست یا مو قرار داد؛ حتی برای زخم های باز و سوختگی هم مضر نیستند.

عسل، درمانی شناخته شده برای سرطان از نظر پزشکی نیست. بیماران سرطانی عسل ارگانیک و طبیعی را برای حفظ ایمنی خود در حالی که تحت درمان سرطان هستند، مصرف می کنند.

به دلیل خطر عفونت بوتولیسم، نباید به نوزادان زیر 12 ماه، عسل خام داده شود.

حساب کابری