کره بادام زمینی عسلی

کره بادام زمینی عسلی

چرا کره بادام زمینی عسلی را به کره طبیعی بادام زمینی ساده ترجیح می دهیم؟

کره بادام زمینی نوعی کره خوشمزه است که از بادام زمینی بو داده تهیه می شود. اما به منظور افزایش طعم و مزه این کره، قندها، روغن ها و عطر و طعم به آن اضافه می شود. بنابراین این نوع کره، نمی تواند برای همیشه یک غذای خوشمزه و سالم باشد. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کره بادام زمینی عسلی که دارای عسل طبیعی است، به جای نوع شکر دار آن استفاده کنید تا آن را جذاب تر و شیرین تر کنید. فواید فراوانی در کره بادام زمینی عسلی وجود دارد که در ادامه درباره آن ها بحث خواهیم کرد.


فواید کره بادام زمینی عسلی!

کره بادام زمینی عسلی، گزینه سالم تری است؛ زیرا معمولاً چربی های ترانس ندارد و چربی های اشباع شده کمی دارد. این نوع کره دارای چربی های اشباع نشده است که به کاهش سطح کلسترول در بدن و در نتیجه کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند. انرژی ساخته شده از کره بادام زمینی عسلی می تواند به افزایش دوز روزانه پروتئین مورد نیاز برای افرادی که ورزش می کنند نیز کمک کند؛ زیرا بادام زمینی سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است.

عسل طبیعی حاوی کربوهیدرات ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و ویتامین ها است. کربوهیدرات موجود در عسل، انرژی لازم را برای عضلات فعال بدن فراهم می کند. این یعنی این که عسل یک افزاینده انرژی عالی به منظور استفاده روزانه است و در عین حال، سلامت شما را هم حفظ می کند. کره بادام زمینی عسلی به عنوان یک آنتی اکسیدان برای بدن عمل می کند. آنتی اکسیدان به کاهش آسیب سلول ها کمک می کند تا بدن شما دارای سلول های سالم بیشتری باشد. همچنین، به سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند تا با بسیاری از بیماری ها مقابله کند و سلامتی شما را حفظ کند.


کره بادام زمینی عسلی، دیابت را کنترل می کند

یک واقعیت بسیار حیرت انگیز در مورد کره بادام زمینی عسلی این است که در کنترل دیابت کمک می کند. بادام زمینی دارای سطح منیزیم بالایی است که در برابر پیشرفت دیابت مفید است. اگر از کره بادام زمینی عسلی طبیعی و بدون هیچ گونه قند یا طعم اضافی استفاده می کنید، بدانید که این نوع کره، کمترین تأثیر را روی سطح قند خون دارد؛ زیرا دارای شاخص گلیسمی پایین است. طبق تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است افرادی که به طور منظم بادام زمینی مصرف می کنند، سطح بالاتری از هورمون های GLP-1 را در بدن خود دارند. GLP-1 هورمونی است که باعث ترشح انسولین در بدن می شود، مقاومت به انسولین را کاهش می دهد و اشتها را کاهش می دهد، که همه این ها برای بیماران دیابتی مفید هستند. اما در مورد کره بادام زمینی که استفاده می کنید مراقب باشید؛ زیرا کره طبیعی بادام زمینی ممکن است سطح قند شما را افزایش دهد. در حالی که کره بادام زمینی عسلی گزینه سالم تری است.

کره بادام زمینی عسلی، گرسنگی را کاهش می دهد که به کاهش وزن کمک می کند. از آن جا که سرشار از فیبر و پروتئین است، شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد. اگر از رژیم غذایی کنترل شده ای استفاده می کنید، خوب است که صبح یا ناهار از کره بادام زمینی عسلی استفاده کنید. می توانید یک ساندویچ کره بادام زمینی عسلی با مقداری برش سیب یا میله گرانولا را به عنوان میان وعده برای رفع گرسنگی در شب تهیه کنید. شما همچنین می توانید به سادگی با مخلوط کردن یک قاشق کره بادام زمینی عسلی، سالاد های تکراری خود را جالب و جذاب تر کنید تا در طول روز، انرژی شما را تامین کنند. قندهای موجود در کره بادام زمینی طبیعی به وزن شما اضافه می کند؛ بنابراین فقط از کره بادام زمینی عسلی استفاده کنید.

همه این ها برخی از حقایق جالب و مفید درباره کره بادام زمینی عسلی بودند.

حساب کابری