گرده زنبور عسل و قدرت شفابخشی فوق العاده

4 دلیل برای اینکه گرده زنبور عسل دارای قدرت فوق العاده شفابخشی است

گرده بذر شکوفه گل است که توسط زنبور عسل جمع آوری شده و با آنزیم های گوارشی زنبور عسل مخلوط می شود.

1. غذای عالی

این گرده کوچک حاوی تقریبا تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن انسان است و غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب مفید، کاروتنوئیدها و بیوفلاوونویدها است که توسط بسیاری از دانشمندان به عنوان یک تغذیه کامل، یک غذای فوق العاده مغذی شناخته می شود. گرده ضد ویروس، ضد باکتری و مفید در کاهش کلسترول، تثبیت و تقویت مویرگها است. گرده تنها منبع گیاهی است که حاوی ویتامین B12 منحصر به فرد است.

2. غنی از اسیدهای آمینه

گرده های تازه شامل طیف گسترده ای از حداقل 20 اسید آمینه است که بلوک های ساختمانی پروتئین مورد نیاز برای ساخت هر سلول در بدن، از سلول های خونی تا سلول های پوست، اندام و استخوان را دارد.

3. فراوانی آنزیم ها
همچنین بیش از 100 آنزیم فعال در گرده های تازه و بدون حرارت وجود دارد. خوردن غذاهایی که حاوی آنزیم ها است، به بدن کمک می کند تا از بیماری ها مانند سرطان و آرتریت جلوگیری کند و بدن با داشتن آنزیم ها، فرآیندی که انرژی را کاهش می دهد، حفظ می کند.

4. ساختار دفاعی و پاک سازی برای درمان ایدز ایجاد می کند

به نظر می رسد که این گرده ها بر روی پوست نیز استفاده شده و در معالجه زخم ها و آکنه مفید هستند. گرده زنبور عسل برای سال های سال به عنوان یک عامل کنترل وزن بسیار عالی شناخته شده است، گرده زنبور عسل کم کالری و حاوی فینیل آلانین طبیعی و اسید آمینه است که به عنوان مهار کننده اشتها عمل می کند و لسیتین است که کمک می کند تا چربی از بدن جدا شود و از بین برود، و این یعنی سم زدایی و پاکسازی بدن.

توانایی گرده برای جوان سازی بدن، تحریک اندام ها، افزایش دهنده سلول های زیستی و سرعت بخشیدن به بهبودی، به عنوان درمان خانگی برای ورزشکاران شناخته شده است.

علیرغم هزاران تجزیه و تحلیل شیمیایی انجام شده در آزمایشگاه با پیشرفته ترین تکنولوژی تشخیصی برای ایجاد یک نسخه مصنوعی، دانشمندان هنوز قادر به شناسایی برخی عناصر موجود در گرده ها نیستند.

بسیاری از ویژگی های خارق العاده زنبورهای عسل قابلیت جایگزینی و شبیه سازی توسط انسان را ندارد.

10 استفاده رایج از گرده زنبور عسل:

– تقویت سیستم ایمنی بدن
– توسعه فیزیکی مغز کودکان
– کمک به درمان آسم
– رفع خستگی آدرنال
–  کمک به افزایش باروری
– کنترل وزن
– کاهش کلسترول و تری گلیسیرید
– علائم دیابت را از بین می برد
-کمک به درمان بیماری های مرتبط با پوست
– افزایش طول عمر

حساب کابری