گردو با عسل برای سلامت سیستم تنفسی

گردو با عسل برای سلامت سیستم تنفسی

خوردن غذا‌هایی که از سلامت ریه حمایت می‌کنند برای یک سیستم تنفسی سالم حیاتی است. یکی دیگر از راه‌های حمایت از سلامت سیستم تنفسی، انجام اقداماتی برای جلوگیری از سرماخوردگی یا آنفولانزا است که منجر به احتقان ریه می‌شود. افزودن غذا‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی به رژیم غذایی روزانه برای سیستم تنفسی و سلامت کلی شما مفید است. همراهان همیشگی مجله عسل رایحه در این مقاله با فواید گردو و عسل برای سلامت سیستم تنفسی آشنا شوید.

  گردو

گردوی خام به عنوان بخشی از رژیم غذایی شما، منیزیم مفیدی را برای ماهیچه‌های ریه شما فراهم می‌کند. این آجیل‌های سالم همچنین حاوی اسید‌های چرب امگا ۳ هستند که به عنوان یک ضد التهاب عمل می‌کنند. التهاب در ریه‌ها تنفس را دشوار می‌کند. سرماخوردگی می‌تواند باعث احتقان در ریه‌ها شود. افزودن مواد غذایی مانند گردو‌های ارگانیک که حاوی ویتأمین‌ها و مواد معدنی هستند که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند می‌تواند سرماخوردگی را از بین ببرد و از احتقان جلوگیری کند. گردو ارگانیک نیز می‌توانند به پیشگیری از سرطان کمک کنند.

عسل

جدا از طعم لذیذ آن، دلایل زیادی برای خوردن عسل وجود دارد. مشکلات متعدد سلامتی نتیجه التهاب است. عسل حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که از التهاب محافظت می‌کند. این شامل التهاب در ریه‌ها می‌شود که باعث فشار بر روی سیستم تنفسی می‌شود. عسل می‌تواند عملکرد ریه‌ها و ایمنی را تقویت کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در عسل نیز به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. عسل سال هاست که به عنوان یک درمان طبیعی برای سرفه استفاده می‌شود و علاوه بر تسکین سرفه، دارای خواص ضد میکروبی است که باکتری‌های عامل عفونت را از بین می‌برد.

قدرت عسل و گردوی خام

وقتی این دو ماده غذایی را مصرف می‌کنید باعث سلامت سیستم تنفسی می‌شود و قدرت آن‌ها با هم به سالم بودن بدن شما کمک زیای می‌کند. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از فواید این دو بهره‌مند شوید. یکی این است که روز خود را با نوشیدنی شروع کنید که با افزودن یک قاشق عسل به یک فنجان آب گرم درست شده است. در صورت تمایل می‌توانید مقداری لیموترش بریزید. سپس گردو را در مخلوط غلات صبحانه، ماست یا گرانولا قرار دهید. با انجام این کار، روز خود را سالم شروع کرده‌اید. یکی دیگر از راه‌های آسان برای تقویت سیستم تنفسی با عسل و گردو این است که عسل و گردو را با هم مخلوط کنید، مخلوط را در یک شیشه تمیز بریزید و در یخچال نگهداری کنید. یک قاشق غذاخوری از این مخلوط را ۳ بار در روز میل کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

منبع: nutstop.com

حساب کابری