حراج!

عسل زعفران رایحه

125,000 تومان

هزینه ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران، مبلغ 86 هزار تومان است و برای سبد خرید بالای 2 میلیون تومان، ارسال رایگان می باشد.

توضیحات

عسل و زعفران (اصیل و زیبا)

این ترکیب یکی از خاص ترین ترکیبات بین ادویه و عسل است. خواص فوق العاده ، ظاهر چشم نواز یاقوتی رنگ،عطر خاص و بی نظیر و به یاد ماندنی این محصول باعث میشود به مصرف کنندگان همیشگی این ترکیب بپیوندید.
عسل و زعفران دو ماده غذایی هستند که همواره اصالت خود را حفظ کرده اند و هرکدام به تنهایی خواص بیشماری را در بر میگیرند.
مطالعات مختلف نشان داده است که گیاه، زعفران واقعی و گلبرگ های آن و عسل با هم باعث بهبود خلق و خو می شوند. دو ترکیب موجود در زعفران، مواد شیمیایی عصبی مانند دوپامین، سروتونین و نوراپی نفرین را تنظیم می کنند که به کاهش علائم در افسردگی خفیف تا متوسط ​​کمک می کنند. این سیستم غدد درون ریز را تحت تاثیر قرار می دهد و به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند. از زمان های بسیار قدیم مردم به دلیل خاصیت آرام بخشی از زعفران برای آرام سازی ذهن و تقویت خواب آرام استفاده می کردند. عسل و زعفران همچنین به یادگیری و حفظ حافظه کمک می کند.
در مورد خواص این ترکیب خاص با یک جستجوی ساده در اینترنت،میتوانید هزاران عنوان و مطلب بیابید و استفاده کنید.نکته ای که قابل توجه است اینست که عسل و زعفران از دیر باز مورد استفاده قرار میگرفتند و پیشینیان با اطلاعات اندک زمان خود پی به خواص این دو برده اندوامروز با اتکا به دانش و تکنولوژی نوین میتوان به تک تک خواص این مواد پی برد.
زعفران استفاده شده در این ترکیب زعفران سرگل با بهترین کیفیت و در اصطلاح با بالاترین عیار میباشد.قبل از خرید و استفاده حتما باید در آزمایشگاههای معتبر آنالیز و بعد از راستی آزمایی کیفیت تحت شرایط خاص فراوری و با عسل مرغوب ترکیب شود تا علاوه بر حفظ اصالت این دو ماده ارزشمند به ترکیب بی نظیری از این دو دست یابیم.

نوع عسلطبیعی
نوع محفظهشیشه ای
وزن250 گرم
شناسه بهداشت۱۵/۱۰۵۵-۱

مشخصات محصول

وزن250 g

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عسل زعفران رایحه”
حساب کابری